1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. Учнівське самоврядування

Учнівське самоврядування

Президент гімназії – 2022

Сьогодні, 21.01.2022, у гімназії відбулися вибори президента учнівського самоврядування! До голосування долучилися учні 5-9 класів та всі бажаючі педагогічні працівники, які обирали між двома кандидатками: Анною Дубровною, ученицею 7 класу, та Оленою Чапленко, ученицею 8 класу.За результатами голосування, з різницею в один голос, перемогу здобула учениця 8 класу, Олена Чапленко! Вітаємо та бажаємо подальших успіхів!

Вибори президента учнівського самоврядування

З 17.01.2022 по 21.01.2022 педагогічні працівники та учні 5-9 класів обиратимуть президента гімназії. Серед кандидатів – Олена Чапленко, учениця 8 класу, та Анна Дубровна, учениця 7 класу. Дівчата цілеспрямовані, енергійні та ініціативні, але хто саме стане новою головою учнівського самоврядування – вирішить голосування! Долучайтеся до виборів та змінюйте нашу гімназію разом з нами!

Твої права у цифровому середовищі

25.11.2021 учнівським самоврядуванням та педагог-організатором були створені інформаційні стенди на теми “Твої права у цифровому середовищі” та “Особисті кордони”, присвячені 16 дням проти насильства. На стендах висвітлені правила, яких потрібно дотримуватися в ті моменти, коли підліток почуває, що його особисті кордони були порушені.

День толерантності

18.11.2021 представники учнівського самоврядування 8 класу провели виховну годину у 1 класі до Дня толерантності. Учні старшої школи розповіли першокласникам, як поводять себе хороші та погані люди, які слова можна казати друзям, а які – ні, щоб їх не образити. Діти переглядали відеоролик з правилами, яких потрібно дотримуватися при спілкуванні; грали в рухливі ігри та проходили вікторину “Добре / погано”.

Бережи природу!

Під час тижня екології “Чистий двір. Чисте місто” педагогом-організатором разом з учнівським самоврядуванням було розроблено інформаційне відео на тему “Екологічні проблеми та методи їх вирішення”.

7 правил здорового способу життя

Здоровий спосіб життя: правило № 1 
Найважливіше при здоровому способі життя – це харчування. Правильне харчування! Більше фруктів і овочів, продуктів, наповнених корисними для нашого організму речовинами. Ніяких гамбургерів, коли, чіпсів та іншої гидоти.
Як говорив сам товариш Гіппократ, їжа повинна бути нашим ліками, а не ліки їжею. В ідеалі, звичайно, потрібно відмовитися від шкідливої ​​їжі назавжди, але … Але як відмовитися від улюбленої їжі, навіть не найкориснішою, але коханої? Це як будь-яка шкідлива звичка, розумієш, що шкідливо, але відмовитися не можеш. Іноді можна побалувати свій шлунок, але без фанатизму.

Здоровий спосіб життя: правило № 2
Активність, активність і ще раз активність! Будьте активними, життєрадісними і відкритими до світу. В умовах постійної зайнятості важко знайти час на походи в спортзал, заняття спортом … А даремно!
І все-таки, навіть якщо на спорт часу немає, то піші прогулянки на свіжому повітрі, ранкову пробіжку, зарядки вранці ніхто не відміняв. Ходіть більше пішки, гуляйте у парках та лісах, будьте рухливими.
Від серцево-судинних та інших серйозних захворювань потрібно йти або навіть тікати. У прямому сенсі слова. Рухайтеся назустріч міцному здоров’ю і довголіттю!

Здоровий спосіб життя: правило № 3 
Здоровий спосіб життя жодним чином не сумісний з шкідливими звичками: куріння, вживання алкоголю і тим більше наркоманія. І якщо алкоголь по святах при здоровому способі життя ще можна зрозуміти, то куріння і наркоманія скасовуються повністю.

Здоровий спосіб життя: правило № 4
Основа здорового способу життя – правильний розпорядок дня. Правильне харчування, фізична активність і відсутність шкідливих звичок при здоровому способі життя – це вже багато чого, але ще не все. При здоровому способі життя обов’язково повинен бути правильний розпорядок дня.
Що значить правильний розпорядок дня? Це, перш за все, 8-ми годинний здоровий сон. Потрібно привчити свій організм лягає і прокидатися в один і той же час, не залежно від того, який день тижня: будній чи вихідний. В ідеалі, звичайно, прокидатися треба без будильника – це означає, що виспалися.
Чому важливо висипатися? Хоча б, тому що існує прямий зв’язок між недосипанням і появою надмірної ваги.

Здоровий спосіб життя: правило № 5
Одне з найважливіших правил здорового способу життя – це позитивний настрій! Не зациклюйтеся на невдачах і промахи. Не вийшло встояти перед тортиком або тістечком, ну і Бог з ним! Не варто через це засмучуватися!
І навіть, якщо постійні тренування і дієти не допомагають скинути зайву вагу, це не привід для відчаю! Значить, дієта не та – варто спробувати іншу!

Здоровий спосіб життя: правило № 6 
Здоровий спосіб життя – це так само дбайливе ставлення до себе! Себе треба любити, про себе потрібно піклуватися. Наприклад, під час занять у спортзалі, потрібно думати не про те, щоб швидше піти і рахувати хвилини, а займатися із задоволенням, з думками про те, що кожну вправу підтягує ваші м’язи …. Кожна вправа наближає Вас до ідеалу!
Навряд чи вийде схуднути, якщо постійно лаяти себе: «Я товста!», «Я нічого не можу!». Треба говорити собі: «Я сильна, я впораюся!», «У мене все вийде.».

Здоровий спосіб життя: правило № 7 
Вести здоровий спосіб життя легше не поодинці, а в компанії. В ідеалі, звичайно, потрібно, щоб усі навколо дотримувалися такої ж життєвої позиції – разом веселіше і є дух суперництва, наприклад, в позбавленні від зайвої ваги.
Уявіть, що всі навколо ведуть здоровий спосіб життя, все в прекрасному настрої, бажають один одному тільки добра. З ранку всі домочадці не за ванну лаються, а бажають один одному чудесного дня. Ех, не життя, а казка!
Турбота про своє здоров’я не має бути проблемою, це має бути способом життя! Здоровим способом життя. Краще вже бігати на свіжому повітрі, ніж по лікарях! 

Мова моя калинова

Учні 5-9 класів взяли участь у конкурсі читців “Лунай, прекрасна наша мово!” І етапі міського конкурсу майстрів художнього читання “МОВА МОЯ КАЛИНОВА”. Переможницею від нашої гімназії стала учениця 9-Б класу, Анастасія БУТВІЛОВСЬКА, яка пройшла у наступний етап конкурсу.

Особливості харчування підлітків

Педагог-організатор, Кириченко К.О., разом з представниками учнівського самоврядування розробили відеоролик “Особливості харчування підлітків”. Харчуйся правильно – будь здоровим!

Від серця до серця

З 10 вересня по 10 жовтня у гімназії відбулася благодійна акція “Від серця до серця”. Протягом місяця діти, батьки та вчителі збирали канцелярські приладдя для дітей пільгових категорій. Всі забрані матеріали були передані 8 жовтня до Служби у справах дітей Дніпровського району.

Перша допомога

27 вересня 2021 року команда учнів 7 класу взяла участь у брейн-рингу, який проводила керівник клубу “Лідер” Адвокатова Світлана Іванівна. Діти відповідали на питання, пов’язані з наданням першої допомоги у разі надзвичайних ситуації.

День працівника освіти

1 жовтня в День працівника освіти зустрічали гостей: депутата Херсонської міської ради, голову піклувальної ради гімназії №21 Юрий Рожков, депутата Херсонської міської ради Павел Манченко, міського голову Ігоря Вікторовича Колихаєва. Дякуємо за подарунки, привітання. Міський голова здійснює бажання дітей міста. Наш дитячий майданчик поповнився новими зеленими насадженнями. Продовжуємо розвиток нашого селища РАЗОМ!

Олімпійський тиждень

День міста Херсона

До Дня міста Херсона учнівським самоврядуванням та педагогом-організатором було створено відеоролик, в якому діти розповіли історію нашого міста та те, яким воно є зараз.

ЗАМІТКА «ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ»

КОНКУРС

НА КРАЩОГО ЮНОГО РЕПОРТЕРА

НЕЗАБУТНІЙ ДЕНЬ: Або те, як ми вітаємо вчителів

Кожен рік наша школа проводить день працівника освіти незабутньо! І на цей раз ми не зрадили традиціям. 2 жовтня 2020 року у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 21 відбулося урочисте привітання вчителів. На початку дня весь колектив та учні зарядилися позитивом та у гарному настрої пішли на заняття. Але за шкільною традицією в цей день уроки проводили не педагоги, а ми, діти, а задачею вчителів було уважно слухати та слідкувати за тим, що відбувається. Також під час освітнього процесу було проведено безліч конкурсів, які допомогли нам урізноманітнити програму поздоровлення. Після таких несподіванок від дітей приємно здивований педагогічний колектив зібрався в учительській та поділився між собою враженнями від побаченого.

Наприкінці дня вчителів настиг ще один сюрприз – концерт на їх честь, організований учнівським самоуправлінням, на якому діти продемонстрували свої таланти в танцях та співі. Також в цей святковий день грамотами Херсонської обласної ради за плідну працю були нагороджені представники педагогічного колективу.

Можу сказати лише одне: ми з нетерпінням чекаємо наступного дня вчителя, щоб отримати ті самі незабутні враження!

ЗЗСО № 21

Сапронова Анна

8-А


З 26.10.2020 по 28.10.2020 діти активно брали участь в інтелектуальній грі «Ерудит».


23.10.2020 у період осінніх канкул для учнів школи було організоване змістовне дозвілля: проведена спортивна гра «Волейбол» для учнів 7-9 класів та настільна гра «Хто я?» для учнів 5-6 класів.


13 жовтня відбулися вибори президента школи. Заявку на посаду «президента школи» подали 2 особи:

Сапронова Анна – 8-А клас

Боренко Яна – 8-А клас

Участь в голосуванні взяли учні 6-9 класів – 133 особи, з них – 27 педагоги школи.

Голоси розподілилися наступним чином:

КАНДИДАТКІЛЬКІСТЬ ГОЛОСІВ
1Сапронова Ганна60 % від загальної кількості
2Боренко Яна40 % від загальної кількості

Рішенням педагогічного та учнівського колективу, шляхом таємного голосування, вважати Сапронову Анну президентом школи з 16.10.2020 терміном на 1 рік.


/Files/images/ЮІР, гурток Абетка безпеки і УС.jpg

/Files/images/ЮІР грамота.jpg

Вітаємо переможців районного етапу обласного конкурсу майстрів художнього читання «Наша земля-Україна»: Бебка Михайла, учня 3-А класу та Дяк Іванну, ученицю 7 класу. Міський етап конкурсу відбудеться дистанційно.


У школі проходить виборча кампанія

/Files/images/вибори.jpg
/Files/images/вибори_.jpg

День працівника освіти у школі

02.10.2020 відбувся урочистий захід на честь святкування Дня працівника освіти. Щоб привітати своїх улюблених педагогів, члени учнівського самоврядування підготували відео-привітання. У концерті взяли участь хореографічний колектив «Грація» та ансамбль «Срібні дзвони».

Також в цей святковий день грамотами Херсонської обласної ради за плідну педагогічну працю були нагороджені вчителі:

Бистрякова Катерина Володимирівна

Крамаренко Надія Вікторівна

Вовк Ірина Миколаївна

Такій Людмила Михайлівна

Гальченко Людмила Анатоліївна

Голобородько Оксана Григорівна

Куца Інна Іванівна

Лугова Галина Леонідівна


Від серця до серця

Члени учнівського самоврядування взяли участь в благодійній акції «Від серця до серця» по збору канцтоварів для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, та дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах, яку восьмий рік поспіль проводить служба у справах дітей Дніпровської районної у м. Херсоні ради. До акції активно долучилися учні початкової та середньої школи.

Канцтоварів було зібрано на суму 2000 гривень і передано до служби.

/Files/images/від серця до серця.jpg

/Files/images/конкурс.jpg

1) Номінація «Туризм – спорт, пізнання, відпочинок» – в своєму відео розкажіть про те, що ви вважаєте важливим, цікавим та корисним: цікаві туристські маршрути, туристський побут, дозвілля туристів, туристський гумор тощо;

2) Номінація «В боротьбі за долю України» – відеоролики за цією номінацією висвітлюють знакові події, пов’язані з прагненням народу України до утвердження суверенітету власної держави, ідеалів свободи, соборності від періоду княжої доби до сучасності(відомі дати та події в історії княжої доби та козаччини, поселення та укріплення, утворення козацької республіки, походи козацькими шляхами; здобутки Української революції 1917-1921рр.; видатні особистості боротьби за незалежність; зустрічі та запис спогадів сучасних захисників незалежності на Сході України тощо), а також участь у просвітницьких заходах зазначеної тематики.

2.3. Терміни проведення конкурсу:

Конкурс проводиться у три етапи:

І етап – створення відеороликів, надання заявок і відеороликів організаторам конкурсу (10 лютого – 20 березня 2020 р.);

ІІ етап – робота конкурсного журі, визначення переможців та призерів конкурсу за номінаціями (25 березня – 10 квітня 2020 р.);

ІІІ етап – розміщення відеороликів на Yoe Tube каналі КЗ «Центр туристсько-краєзнавчої творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради; проведення Інтернет-голосування з оцінювання конкурсних робіт (25 березня – 10 квітня 2020 р.).

ІІІ. Вимоги до оформлення та подання конкурсних матеріалів

3.1. Для участі в конкурсі подається заявка, заповнена за відповідною формою (додаток 1), відеороботи подаються на електронну адресу комунального закладу «Центр туристсько-краєзнавчої творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради obl_turism@ukr.net з позначкою «Конкурс відеороликів» до 20 березня 2020року. Заявка є документом, необхідним для включення робіт до списку конкурсантів.

3.2. Вимоги до відеоролика:

3.2.1. На Конкурс надаються авторські відеоролики, що відзняті будь-якими доступними засобами (відеокамерою, смартфоном тощо), відповідають тематиці та номінаціям Конкурсу.

3.2.2. Формат – довільний.

3.2.3. Тривалість відеоролика – до 5-ти хвилин.

3.2.4. Використання при монтажі та зйомці відеоролика спеціальних програм й інструментів – на розсуд учасника Конкурсу.

3.2.5. Кількість відеороликів, представлених на Конкурс одним автором (групою авторів), – не більше 1 в кожній номінації.

3.2.6. Учасники Конкурсу самі визначають жанр відеоролика (інтерв’ю, репортаж, відеокліп тощо).

3.2.7. У ролику можуть використовуватися фотографії, але в невеликій кількості.

3.2.8. Використання фрагментів чужої продукції (фільми, кліпи, музичний супровід) можливе за згодою автора та обов’язковим посиланням на першоджерело, такий фрагмент потрібно підписувати (назва та його автор);

3.2.9. У ролику повинні бути титри, в яких вказано:

– на початку – що робота створена спеціально для Конкурсу; номінацію, в якій представлено відеоролик; назву ролика;

– в кінці – список осіб, що брали участь у створенні ролика.

3.2.9. На Конкурс не приймаються ролики, що суперечать законодавству України, ролики, що ображають гідність і почуття інших людей; ролики, що не укладаються в тематику Конкурсу.

ІV. Підведення підсумків та нагородження

4.1. Суддівство Конкурсу проводиться за такими критеріями: повнота розкриття теми; змістовність, логічність та цілісність відеоряду; достовірність інформації; творча новизна, оригінальність задуму; ступінь емоційного впливу, колорит; якість виконання (якісне поєднання знятого відеоматеріалу, музичного, титрового та словесного оформлення), дотримання регламенту.

4.2. На підставі висновків журі конкурсні роботи, що стали переможцями і призерами в зазначених номінаціях конкурсу нагороджуються грамотами, дипломами.

4.3. Конкурсні матеріали, які стали переможцями Інтернет-голосування, будуть відзначені дипломами.

4.4. На розсуд журі будуть визначені переможці в додаткових номінаціях:

– кращий актор;

– краща актриса;

– краща операторська робота;

– кращий диктор;

– кращий музикальний супровід

та нагороджені дипломами.

V. Авторські права

5.1 Відповідальність за дотримання авторських прав роботи, що бере участь в Конкурсі, несе автор (колектив учасників), що надіслав роботу на Конкурс.

5.2. Надсилаючи роботу на Конкурс, автор (колектив учасників) автоматично надають право організаторам Конкурсу на використання надісланого матеріалу на власний розсуд (розміщення в мережі Інтернет, використання у телепрограмах, участь у творчих проектах та ін.).

5.3. Учасники Конкурсу дають свою згоду на обробку своїх персональних даних: прізвища, імені, по батькові, року і місця народження, поштової адреси, номера телефону, адреси електронної пошти та сайту в мережі Інтернет, відомостей про професію та інші повідомлені персональні дані.

5.4. Представлені відеоролики поверненню не підлягають.

Додаток

до Положення про обласний

заочний конкурс «Подорожуємо, пізнаємо, відкриваємо»

Заявка

учасника обласного заочного творчого конкурсу

«Подорожуємо, пізнаємо, відкриваємо»

Прізвище, ім’я по батькові ____________________________________________

Дата і рік народження _________________________________________________

Заклад освіти, адреса _________________________________________________

____________________________________________________________________

Район (місто, ОТГ) ____________________________________________________

Контактний телефон __________________________________________________

Номінація ___________________________________________________________

Назва роботи (твору)__________________________________________________

Керівник _________________________________________________________


ПОЛОЖЕННЯ

про конкурс відеороликів «Безпечий Інтернет – це наш вибір»

1. Загальні положення

1.1. Міський конкурс відеороликів «Безпечий Інтернет – це наш вибір» –проводиться в рамках шкільних тижнів безпечного інтернету (лютий 2020 рік).

1.2. Об’єктом конкурсу є створені відеоролики за результатами проведеного у лютому 2020 року у школах тижня безпечного інтернету на тему «Безпечий Інтернет – це наш вибір» .

1.3. Організацію та проведення конкурсу здійснює міський медіа клубом «Natuse Vincere» (“Народжені перемагати”) при комісії з питань освіти Міського учнівського парламенту із залученням шкільних органів дитячого самоврядування за підтримки управління освіти Херсонської міської ради.

1.4.1Для організації та проведення Конкурсу створюється організаційний комітет:

1.4.2. До складу організаційного комітету входять представники клубу Міського учнівського парламенту , громадські організації та представники Херсонського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, представники бібліотек.

1.4.3. Організаційний комітет повноважний ухвалювати рішення з усіх питань, що виникають у зв’язку з проведенням Конкурсу та здійснює організаційну роботу щодо проведення Конкурсу.

1.4.5.Оформляє документацію щодо проведення Конкурсу та підбиття підсумків.

1.4.6.Забезпечує порядок проведення Конкурсу.

1.4.7. Залучає до оцінки конкурсних робіт незалежне журі та затверджує персональний склад Журі.

1.4.8. Оргкомітет не має права втручатися в роботу Журі та впливати на оцінку

1.4.9. Сприяє висвітленню результатів Конкурсу в засобах масової інформації.

1.4.10. Організовує поширення кращих надбань конкурсу через засоби масової інформації та на сайті управління освіти.

2. Мета Конкурсу:

2.1. Підвищення рівня навичок безпечної поведінки учнівської молоді в Інтернет мережі учнівської молоді.

2.2.Обмін досвідом роботи дитячих органів самоврядування закладів освіти з питань безпечної поведінки в Інтернет мережі .

2.3. Пошуку нових форм роботи щодо методики формування культури безпечної поведінки Інтернет мережі.

3. Завдання конкурсу

3.1. Долучити шкільні органи дитячого самоврядування до проблеми пропагування безпечної поведінки в Інтернет мережі .

3.2. Стимулювати нові ідеї, підходи, методи, технології для проведення заходів щодо формування безпечної поведінки учнів в Інтернет мережі.

3.3.Поширити позитивний досвід роботи освітніх закладів міста стосовно пропаганди безпечної поведінки в шкільному та родинному середовищі.

4. УЧАСНИКИ КОНКУРСУ

4.1. Учасниками Конкурсу є колективи учнівського шкільного самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів міста Херсону.

4.2. Члени шкільних гуртків з інформатики та представники клубів Міського учнівського парламенту Представники учасників освітнього процесу (учні ) загальноосвітніх навчальних закладів та ПТНЗ (за бажанням) .

5. Терміни проведення Конкурсу та умови подачі відеороликів.

5.1. Конкурс проводиться з 10 лютого 2020 року до 21 лютого 2020 року.

5.2. Надання конкурсних матеріалів оргкомітету 21 лютого 2020 року до 16.00. Відеоролики надсилаються на електронну адресу: kovachkovach@ukr.net – Ковач Ірина Миколаїввна (куратор медіаклубу, керівник гуртка ХМЦНТТУМ). У відеоролику вказується ПІБ авторів, клас та назва загальноосвітнього закладу. прізвище, ім’я, по батькові автора, тема роботи, контактний телефон. До відеоролика надається файловий документ в якому описано сценарій подій (методи, техніки, форми проведення заходів тощо) , які відбувалися упродовж тижня безпечного інтернету у школі (не більше 2 аркушів друкованого тексту , кегль 14, Times New Roman). У разі відсутності можливості надіслати роботу по електронній пошті, конкурсну роботу на задану тему учасник або колектив представляє на флешці (Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки).

6.Умови проведення Конкурсу

6.1. Підготовка до конкурсу здійсюється з 3 лютого 2020 року до 7 лютого 2020 року. У цей період шкільні органи дитячого врядування розробляють заходи щодо проведення тижня безпечного Інтернету (у світі відзначається День безпечного інтернету відзначається 11 лютого 2020 року під гаслом «Разом до найкращого Інтернету» :

6.2.Конкурс відеороликів передбачає поширення досвіду роботи шкільних лідерів, гуртківців стосовно поширення інформації та формування практичних навичок безпечної поведінки в Інтернеті.

6.3. Відеоролик має розкривати тему : «Безпечий Інтернет – це наш вибір». У відеоролику слід відобразити період підготовки шкільним органом дитячого самоврядування тижня безпечного інтернету у 2020 році та реалізовані ними інтерактивні заходи, методи, форми й практичні прийоми для різних вікових категорій, які вдалося реалізувати під час тижня безпечного Інтернету. Слід відобразити особливість проведення Дня безпечного Інтернету (11 лютого 2020 року) у своєму навчальному закладі та роль органів дитячого врядування у формуванні навичок безпечної поведінки в Інтернеті.

6.4. До участі у Конкурсі допускаються лише роботи, які відповідають тематиці Конкурсу;

6.5. У конкурсній роботі дозволяється застосування різної техніки виконання відео (відеозйомка, анімація тощо);

6.6.Тривалість відеоролика (презентації) має бути до 3-х хвилин;

6.7. Роботи мають бути власною розробкою учасників. Якщо у відеоролику використовуються запозичені відео, аудіоматеріали, у титрах слід вказати джерело (авторство);

6.8.Міський Конкурс проводиться в один етап. За бажанням органів шкільного самоврядування можна провести конкурс відеороликів між класами. У такому випадку слід додати до інформації кількість робіт учасників шкільного етапу та надіслати для участі у міському конкурсі лише одну роботу переможця шкільного етапу.

6.3. Конкурсні роботи учасників не рецензуються та не повертаються авторам.

6.4. Конкурсні роботи по завершенню конкурсу публікуються на сайті управління освіти.

7. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВІДЕОРОЛИКІВ:

• відповідність тематиці Конкурсу та його назві – 5 балів;

•інтерактивність та оригінальність відображених у відеоролику форм, методів формування безпечної поведінки для різних вікових категорій – 20 балів;

• художня майстерність, якість виконання та естетичність – 5 балів;

• відповідність вимогам щодо тривалості відео – 5 балів;

•презентація у відео творчих доробок, авторських робіт представників учнівської громади – 15 балів;

• грамотність – 5 балів;

– майстерність опису тижня – 5 балів

Максимальна кількість балів – 60.

8.Журі конкурсу

8.1. Для визначення переможців оргкомітет Конкурсу формує склад журі у кількості 5 осіб .

8.2. До складу журі за згодою включаються представники громадських організацій, учнівські лідери зі шкіл, які не беруть участь у конкурсі, працівники позашкільних закладів освіти.

8.3. Журі Конкурсу забезпечує перевірку та об’єктивність оцінювання конкурсних матеріалів, визначає переможців та призерів.

8.5. Оцінювання здійснюється з 24 до 27 лютого шляхом перегляду відеороликів та ознайомлення відповідно до визначених критерії.

8.6. Кожен член журі самостійно переглядає відеоролики кожного загальноосвітнього навчальног закладу і заповнює власний протокол

8.7. 27 лютого 2020 до 15. 00 кожен член журі надсилає сканований протокол з власним підписом на адресу: kovachkovach@ukr.net

8.8. 28 лютого голова журі узагальнює результати голосування усіх членів журі та передає протокол до оркомітету із зазначенням переможців конкурсу.

8.9. Протокол в електронному вигляді надсилається (center_kherson@ukr.net ) для розміщення на сайті на сайті управління освіти.

8.7.Рішення журі Конкурсу є остаточним, не підлягає оскарженню.

9. Визначення переможців та нагородження

9.1.Конкурсна комісія оцінює кожну позицію умов конкурсу. Невиконання або неналежне виконання умов веде до відрахування балів із загальної суми за підсумками конкурсу. Переможцями визнаються ті учасники, які набрали найбільшу загальну кількість балів.

9.2. Переможці визначаються за зальною сумою балів, виставленою усіма членами журі.

9.3. 7.2. За результатами конкурсу визначається одне перше місце, два других місця, три третіх місця. Переможці нагороджуються грамотами управління освіти та подарунками (за підтримки спонсорів).

9.4. Стаття про результатів конкурсу з визначенням переможців розміщується на сайті управління освіти, та у блозі міського медіаклубу «Na.VI».

7.3. Урочисте нагородження переможців відбудеться на базі Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки.

Оргкомітет, члени медіа клубу«Natuse Vincere»

при комісії зпитань освіти Міського учнівського парламенту


Положення

про проведення міського конкурсу «Херсонщина пам’ятає…»

з нагоди відзначення 76-ї річниці визволення міста Херсон від фашистських загарбників

1. Мета та завдання конкурсу

· зберегти в пам’яті молодого покоління історичні події визволення міста Херсона від фашистських загарбників у роки другої світової війни, сучасні героїчні сторінки боротьби за незалежність України;

· розкрити героїчний шлях ветеранів війни, їх післявоєнного життя, мужність сучасних захисників України;

· виховання у дітей шанобливого ставлення до ветеранів Другої Світової війни, людей, які в наш час захищають кордони України;

· підтримка та розвиток творчої обдарованості учнівської молоді;

2. Загальні положення конкурсу

Міський щорічний конкурс „Херсонщина пам’ятає…” проводиться за ініціативою депутата міської ради Кияновського А.О. спільно з управлінням освіти Херсонської міської ради, обласною і міською організаціями ветеранів війни та праці.

Координація роботи щодо підготовки і проведення конкурсу покладена на Херсонський Палац дитячої та юнацької творчості та оргкомітет.

До складу оргкомітету конкурсу входять :

– Кияновський А.О. –депутат міської ради, голова оргкомітету

– Ніконов Ю.М. –начальник управління освіти Херсонської міської ради, голова журі;

– Поздняк В.М.- начальник відділу з питань виховної роботи та позашкільної освіти управління освіти, заступник голови журі;

– Окатова Л.В. – директор Херсонського Палацу дітей та юнацької творчості, заступник голови оргкомітету;

– Фокіна І.О. – директор Херсонської загальноосвітньої школи № 8, голова благодійного проекту «З пам’яттю в серці, з добром у справах», секретар оргкомітету;

– Задніпряний А.В.- голова Суворовської районної у місті Херсоні ради;

– Чорненька Н.Є. – голова Корабельної у місті Херсоні ради;

– Кондратов В.А. – голова Дніпровської у місті Херсоні ради ;

– Куций В.Я.- голова міської організації ветеранів війни та праці;

Оргкомітет на підставі протоколів журі, підводить підсумки конкурсу, нагороджує кращі колективи та учасників за визначеними номінаціями.

Конкурс проводиться у період з 17.02 по 13.03.2020 року на базі визначених закладів освіти та установ культури.

3. Учасники конкурсу

В конкурсі приймають участь учні 1-11 класів та творчі колективи закладів загальної середньої освіти міста за номінаціями:

· тематичний відео ролик ( або ТВ–передача);

· юні екскурсоводи віртуальних музеїв (віртуальна екскурсія місцями бойової слави „Історичні місця подвигу ” ;

· декламування (у трьох вікових групах: 1-4 клас; 5-8 клас; 9-11 клас)

· вокал (солісти та малі форми 1-5 кл, 6-11 кл);

· літературно – музична композиція;

· тематичний фотоконкурс «Історичне фото»

· родинний фотоконкурс «Мій прадід був солдатом…».

Оргкомітет конкурсу має право використовувати надіслані на конкурс матеріали для розміщення на сторінках періодичних (електронних) видань, оформлення свят тощо, з обов’язковим зазначенням автора (авторів).

Надіслані на конкурс роботи авторам не повертаються. За підсумками проведення конкурсу, кращі роботи увійдуть до електронного збірника „Херсонщина пам’ятає…”

4. Умови проведення конкурсу

На участь у конкурсі з 17 по 21 лютого 2020 року надати заявку (окремо на кожну номінацію) за формою секретарю оргкомітету (Фокіна Ірина Олексіївна, Херсонський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» № 8 Херсонської міської ради, тел. 29-30-74).

Назва ЗЗСОНазва номінаціїПІБ учасника конкурсу (колективу авторів) або назва колективуНазва(для номінацій «Декламування», «Літературно-музична композиція», «Вокал», «Тематичне фото»)Клас та вік учасниківКількість учасниківКерівник (ПІБ повністю)

Заклад освіти направляє на участь у конкурсі переможця шкільного етапу конкурсу

(не більше одного учасника (роботи) в одну номінацію).

5. Графік та місце проведення окремих номінацій

Назва номінаціїДата та час проведенняМісце проведенняВідповідальні за проведення
Відеоролик10 березня о 13.00на базі обласної дитячоїбібліотекиім. Дніпрової ЧайкиОбласної дитячабібліотекаім. Дніпрової ЧайкиБардашевська Ганна Іванівна – директор обласної дитячої бібліотеки ім. Дніпрової Чайки
Юні екскурсоводи віртуальних музеїв11 березня о 13.00на базі літературного відділуобласного краєзнавчого музеюЛітературний відділ обласного краєзнавчого музеюМартинова Галина Григорівна- завідувач літературним відділом обласного краєзнавчого музеюТатаровська Олена Василівна – головний спеціаліст управлінняосвіти
Вокал03 березня о 13.00на базі Херсонського Палацу дитячої таюнацької творчості Херсонської міської радиХерсонський Палац дитячої таюнацької творчостіВаргун Михайло Григорович – директор комунального вищого навчального закладу «Херсонське вище училище культури», заслужений працівник культури України.Ноздріна Ірина Володимирівна – головний спеціаліст управлінняосвіти
Декламування04 березня о 14.00на базі гімназії № 6Гімназія № 6 (вул. Пестеля, 4)Тавожнянський Валерій Михайлович –директор ЦДЮТ(Молодша вікова категорія – 1- 4 класи)Плутенко Валерія Андріївна – директор ХБДЮТ (Середня вікова категорія – 5- 8 класи)Свинаренко Ірина Павлівна – директор ХЦПР (Старша вікова категорія – 9 – 11 класи)Татаровська Олена Василівна – головний спеціаліст управлінняосвіти
Літературно–музична композиція04 березня о 13.00на базі на базі Палацу дитячої та юнацької творчостіХерсонський Палац дитячої та юнацької творчостіБіліченко Алла Миколаївна – депутат Херсонської міської радиПоздняк Валентина Миколаївна- начальник відділу виховної роботи та позашкільної освіти управління освіти
Тематичний фотоконкурс «Історичне фото»05 березня о 10.00на базі Палацу дитячої та юнацької творчостіХерсонський Палац дитячої та юнацької творчостіРилєєв Василь Петрович – заслужений діяч мистецтв України, художник міжнародної Федерації Фотомистецтва, член Національної спілки фотохудожників УкраїниКравченко Ярослава Євгенівна – головний спеціаліст управлінняосвіти
«Мій прадід був солдатом»до 06 березня розмістити в соц.мережіInstagramФокіна Ірина Олексіївна – директор ЗЗСО № 8;Татаровська Олена Василівна – головний спеціаліст управління освіти;Лесечко Наталія Василівна – вчитель історії ЗЗСО № 27

6. Конкурсні вимоги до окремих номінацій

6.1. Номінація «Відеоролик». На конкурс приймаються роботи в чорно-білому (кольоровому) варіантах на електроносіях.

Тривалість відеоролика не більше 5 хвилин.

Наприкінці відеоролика повинні бути розміщенні дані про колектив або автора роботи й містити наступну інформацію:

прізвище, ім’я автора (колективу авторів);

назва навчального закладу;

клас;

керівник роботи.

Критерії оцінювання відеоролику

– композиція кадру, оригінальність задуму;

– музичний супровід;

– естетичне оформлення слайдів (кадрів);

– наявність відео спогадів близьких, родичів героя, бойових друзів;

– висвітлення біографічних, документальних даних

– ступінь емоційного впливу.

Критерії оцінювання ТВ–передачі

- професійний рівень телепередачі;- оригінальність подачі матеріалу в телепередачі;- гармонійне поєднання патріотичного й морального виховання та інтелектуальної наповнюваності.6.2. Номінація «Юні екскурсоводи віртуальних музеїв». Завданням конкурсу є залучення учнівської молоді до краєзнавчої, пошуково-дослідницької роботи, набуття ними поглиблених знань з історичних подій Другої Світової війни та героїчного життя ветеранів (учасників) - мешканців Херсонщини.У конкурсі бере участь 1-3 учня від школи, які представляють підготовлену лекцію у формі он –лайн екскурсії терміном до 10 хвилин, що супроводжується демонструванням ілюстративних матеріалів та експонатів. 

Критерії оцінювання

– повнота розкриття теми (перевага надається використанню місцевого матеріалу, актуальності змісту)

– композиція кадру, оригінальність задуму;

– майстерність екскурсовода (вміння чітко, логічно, коротко висвітлити тему )

– наявність ілюстративного (експозиційного)матеріалу, його зміст та естетичне оформлення

– культура мовлення

6.3. Номінація «Вокал». На конкурс учасники (солісти та малі форми) представляють твір на воєнну тематику тривалістю не більше 5 хвилин. Обов’язковою вимогою до конкурсантів цієї номінації є використання інструментального супроводу (Фонограма – МІНУС (Ф-)) та фонограма з записом бек-вокалу, що не дублює партію виконавця-соліста або спів без супроводу (а-капела). Забороняється використовувати (Ф+).

Критерії оцінювання

– рівень вокальної (професійної) майстерності;

– підбір репертуару, відповідність віковим особливостям дітей;

– аранжування твору, що виконується;

– емоційність виступу, загальне артистичне враження;

– сценічна культура та естетика зовнішнього вигляду;

– виховна (педагогічна) цінність твору.

6.4. Номінація «Декламування». учасники можуть декламувати твори малих літературних форм, уривки з літературних творів світової та вітчизняної класики, сучасних авторів. Тривалість виступу – 3-5 хв.

Критерії оцінювання

– творчий задум та його втілення (добір репертуару);

– рівень виконавської майстерності (дикція, вимова, емоційність);

– мовна та сценічна культура (артистичність, поведінка на сцені, одяг);

6.5. Номінація «Літературно–музична композиція». Тривалість сценічної програми, представленої на конкурс, не повинна перебільшувати 7 хв. та мати високо-поетичну змістовність, оригінальну сюжетну лінію, велич і радість почуттів, їх неповторність; відео та музичне оформлення, яскраві елементи сценічного дизайну.

6.6. Номінація «Тематичний фотоконкурс «Історичне фото».

Конкурс призначений для фотографів-аматорів. До Конкурсу подаються жанрові фото (портрети визволителів, місця бойових дій, місця поховань, зустрічі з ветеранами, тематичні урочистостості). У Конкурсі можуть брати участь лише ті роботи, які не були раніше опубліковані та не брали участі у жодному іншому конкурсі. Кожен учасник може надіслати не більше однієі фотографії. На Конкурс представляються виключно індивідуальні фотороботи, які являють собою чорно-білі або кольорові фотографії розміром А4 оформленні у паспорту. 

Критерії оцінювання

– якість зображення;

– відповідність тематиці та заявленим вимогам;

– художньо-емоційна виразність фото.

6.7. Номінація «Мій прадід був солдатом»

Що ми відчуваємо, коли дивимося на старі фотографії? Вони нас переносять у минуле, аби заново пережити колись прожиті моменти близьких нам людей, яких вже не буде.

У кожній родині були люди, які у ті далекі сорокові роки XIX століття стали на захист Вітчизни. І нам важливо зберегти пам’ять про них для майбутніх поколінь.

Усні розповіді недовговічні, багато з часом втрачається і тому номінація “Мій прадід був солдатом” необхідна, щоб історії херсонських сімей не зникли безслідно.

Мета:
– шанування пам’яті учасників Другої Світової війни і трудівників тилу;

– пропаганда сімейних цінностей;

– виховання духовно-моральної особистості;

– розвиток пізнавального інтересу у дитини.

Вимоги до конкурсної роботи та критерії оцінювання:

1. Одна-дві фото. Фото може бути як портретним, так і відображати участь у фронтових діях.

2. Есе – невеликий за обсягом (1000-1200 знаків) і самостійний за змістом прозовий твір із чітко вираженою авторською думкою, розгорнутий у формі розповіді з метою обґрунтування і демонстрації власної точки зору на події.

3. Роботу необхідно розмістити на власних соцсторінках (фейсбук, інстаграм; QR-код додається) з хештегом:

#Мій_прадід_був_солдатом

#Херсонщина_памятає

#Херсонщина_помнит

4. Оригінальність побудови композиції твору.

5. Самостійність думок, міркувань та висновків автора.

6. Грамотність.

7. Журі конкурсу

Учасників конкурсу оцінює журі, до складу якого входять запрошені оргкомітетом спеціалісти – фахівці позашкільних закладів освіти, установ культури міста, представники громадських організацій.

Члени журі за сумою балів визначають переможців та призерів конкурсу.

У день проведення конкурсу голови журі з кожної номінації надають заповнені та підписані всіма членами журі протоколи виступів дітей заступнику голови оргкомітету конкурсу (Окатова Любов Василівна – директор ПДЮТ). Після проведення заходу відповідальний представник від управління освіти передає протокол з результатами координатору – ПДЮТ (Павловій-Сисюк Тетяні Вікторівні).

8. Нагородження переможців та учасників

На підставі протоколу журі оргкомітет приймає рішення про нагородження переможців та призерів (1:1:1) у кожній номінації пам’ятними дипломами оргкомітету та грошовими призами оргкомітету.

Кращі конкурсні виступи будуть включені до гала-концерту.

Нагородження переможців конкурсу «Херсонщина пам’ятає…» відбудеться 13 березня 2020 року (Про час проведення заходу та місце буде повідомлено додатково).


План проведення Тижня Безпечного Інтернету

Зміст заходуДатапроведення
1.Інформаційний стенд про заходи тижня “Безпечний Інтернет поруч”17.02
2.Провести інформаційні хвилинки у 2 – 9 класах, на яких розповісти про можливості мережі Інтернет і про небезпеки, які можуть чекати там на дітей.Протягом тижня
3.Розробити і випустити інформаційні колаж «День безпечного Інтернету»18.02
4.Організувати перегляд відеороликів та презентацій з використанням мультимедійної дошки «Безпека дітей в Інтернеті» та обговорення побаченого. 2 – 9 клас.Протягом тижня
5.Конкурс буклетів на тему «Мережевий етикет». 5-6 клас.17-20.02(21.02 підведення підсумків)
6Віртуальна подорож країною безпечного Інтернету «Онляндією» 2-4 клас.Протягом тижня
7.Тестування на тему «Безпечний Інтернет» 2-9 клас.19-20.02
8.Бесіда «Безпечність спілкування в соціальних мережах»Протягом тижня
9.Конкурс учнівських газет «Я за безпечний Інтернет» (Word, Power Point). 7-9 клас.17-20.02(21.02 підведення підсумків)
10.Уроки Інтернет безпеки:Веб-агенція “СБІ” (Служба безпеки в Інтернеті)Нетикет-дартс «SOS у морі Інтернету»Нетикет-чат “Пригоди у контенті ввічливості”Протягом тижня
11.Єдиний день інформування “Етикет електронного спілкування”19.02
12Участь у міському конкурсі відеороликів «Безпечний Інтернет – це наш вибір»20.02
13.Підсумкова лінійка “ТАК – Безпечному Інтернету”21.02


Свято Миколая

Свято Миколая – це одне з найочікуваніших свят для дітей і дорослих. Всі діти писали листи до Святого Миколая і намагалися бути чемними та слухняними. Учні з нетерпінням очікували приходу Святого Миколая.

І ось він завітав до учнів нашої школи на свято «Святий Миколай, ти до нас завітай». Окрім Святого Миколая, до дітей прийшли в гості казкові персонажі: сніжинки, льодовики, зима, лісові мешканці.

Святий Миколай привітав всіх учнів та вчителів зі святом і подарував солодощі.


VIII Міжнародний Екологічний форум «Чисте Місто. Чиста Ріка. Чиста Планета»

21 листопада в обласній науковій бібліотеці імені О. Гончара відбувся VII Міжнародний Екологічний форум «Чисте Місто. Чиста Ріка. Чиста Планета», в якому взяли участь найактивніші учні нашої школи.

11-15 листопада 2019 року у школі проведено щорічний інформаційний тиждень екології «Чистий двір. Чисте місто », у рамках якого учні взяли участь у таких конкурсах:

на кращу екологічну сумку, кращий малюнок по енергозбереженню, презентацію тижня екології, фільм – слайд, краще есе та конкурс родинних творів «Моя сім`я береже енергоресурси».

Капітан команди «Школа енергії 2.0.»- Шацький Дмитро, учень 9 класу, взяв участь у мікс-конференції «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергозалежності країни» з метою розповсюдження позитивного досвіду з питань проведення енергоаудиту, енергозбереження.

Усі заходи були спрямовані на виховання бережливого ставлення до природи, формування свідомого мислення, що призведе до сталого розвитку усього суспільства та кожної людини в цілому.


Акція милосердя “Смаколики”

21.12.2019 року була проведена акція милосердя «Смаколики». До акції активно долучилися батьки, діти, педагогічний колектив школи. По закінченню акції було проведене розширене засідання спільно із представниками батьківської громадськості, органів учнівського самоврядування, під час якого було вирішено передати кошти на лікування для доньки учителя математики Борзової Т.Г.

Педагогічний колектив школи висловлює щиру подяку учням та батькам за небайдуже ставлення до чужого горя, милосердя та чуйні серця.


За результатами голосування президентом учнівського самоврядування “Дніпровські хвилі” стає Цимахович Валерія


У президентських перегонах беруть участь:

/Files/images/президент (1).jpg
/Files/images/президент (2).jpg


ДЕНЬ ПРАЦІВНИКА ОСВІТИ

04.10.2019 року у школі, органами учнівського самоврядування, був проведений розважальний захід «І вчитель – родом із дитинства».

Школярі підготували конкурси, змагання. Вчителі були поділені на два табірних загони І загін «Капітошка, ІІ загін «Веселята» та стали вихованцями пришкільного табору »Дивосвіт». Концерт пройшов у гарній невимушеній атмосфері.


ОГОЛОШЕННЯ!!!

З 25 вересня 2019 року розпочинається реєстрація кандидатів на посаду ПРЕЗИДЕНТА шкільного учнівського самоврядування.

Запрошуються учні 8-9 класів.

25 вересня – 14 жовтня – проведення агітаційної кампанії для кандидатів.

15 жовтня – день голосування (вибори президента).


Творчі роботи учнів школи


представлені на міський літературний конкурс для дітей

“Вся гордість учителя – в учнях”

Вся гордість учителя – в учнях

/Files/images/уч31.jpg

Стояли теплі й золоті дні. Учні нашого класу вже мріяли про закінчення уроків. Заплющивши очі, я бачила себе у світі, де все було краще ніж у школі, коли й вітерець не шелесне, а я стомлена плюхаюсь у річку та відчуваю невагомість.

Аж раптом до класу зайшла вона… Такої усміхненої і привітної вчительки ми ще не бачили. Втому як рукою зняло. І всі однокласники з цікавістю подивилися на неї. Очі її світилися безмежною любов’ю і ніжністю. Кажуть, що між чоловіком і жінкою буває кохання з першого погляду. Те саме я можу сказати про нас і вчительку української мови і літератури Кірвас Юлію Миколаївну.

Як казав Григорій Сковорода: «Любов виникає з любові; коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю». Так і Юлія Миколаївна зачарувала нас, підлітків, які так недовірливо ставляться до всього нового.

Рідко хто думає, що навчаючи дітей, вчителі наповнюють їх порожні скрині мрій та сподівань різними чеснотами та властивостями. А так і є, бо діти зберігають світло любові, радості і доброти.

За шість років навчання я бачила не так багато вчителів, але всі вони намагалися дати нам знання різними методами і зусиллями. А Юлія Миколаївна просто нас любить і, як мама, передає свій власний досвід, не жалкуючи ніжності, доброти, лагідних слів. І найскладніші теми і поняття легко запам’ятовуються. З нею ми ніколи не нудьгуємо і навіть не поспішаємо додому.

Дивлячись на Юлію Миколаївну, гадаю, що дарувати знання з любов’ю приємніше, ніж отримувати їх. Ми полюбили українську мову тому, що нею захоплюється Юлія Миколаївна. Вчителька нам відкрила безмежний світ цього предмета, бо вона поєднала в собі любов до справи і до нас.

Юлія Миколаївна надихає мене обрати цю цікаву професію вчителя. Думаю, що її уроки, та, напевно, весь її образ залишаться у мене в пам’яті. І у майбутньому я буду переказувати історії про нашу школу своїм дітям, про чудову вчительку, яка мене навчала, яка випромінювала любов, спокій і впевненість, і яка дала мені поштовх до вибору шляху, яким я пройду все життя.

Бутвіловська Анастасія, 6-а клас


Вся гордість учителя – в учнях

/Files/images/уч31.jpg

У світі є велика кількість професій. Однією з них є професія вчителя.

Вчитель – це людина, яка потрібна всім. Без вчителів не було б ні лікарів, ні інженерів. Важливі всі професії, але без вчителя не може існувати ні одна цивілізація.

Робота вчителя дуже важка, він повинен бути добрим, терплячим, розумним і з великою любов’ю в серці до дітей.

Менделєєв говорив: «Вся гордість учителя – в учнях, в зростанні посіяних ним зерен».

Ми завжди пам’ятаємо своїх вчителів, тих, хто навчив нас добру, справедливості.

Яскравим прикладом справжнього вчителя є Кірвас Юлія Миколаївна, вчитель української мови та літератури, вона багато років віддала праці з дітьми. Зараз працює в загальноосвітній школі. З нею уроки проходять легко та швидко, бо вона може цікаво розкрити тему і все доступно пояснити. Юлія Миколаївна має дуже гарне почуття гумору і відчуває аудиторію, коли всі втомилися, вона з легкістю розрядить напруження, допоможе нам запам’ятати новий матеріал. Ми завжди готуємося до її уроків, тому що завдання завжди цікаві. Наприклад, найулюбленішим завданням нашого класу є анаграми.

Юлія Миколаївна завжди може знайти підхід до кожного учня і підтримати у складних ситуаціях. А за її плідну працю ми дякуємо їй гарним навчанням – це найкращий показник хорошого вчителя, адже весь її вклад в учнів виправданний.

Для мене моя вчителька – це педагог, який має значний професійний досвід; знає досконало свій предмет і методику його викладання; може знайти вірний вихід з будь-якої ситуації – як педагогічної, так і у вихованні своїх учнів.

Алещенко Альбіна, 6-а клас



Іскри натхнення

12 квітня 2019 року на підсумковому святі «Іскри натхнення», який проведено Творчою лабораторією Центру на базі Палацу дітей та юнацтва, лідери -активісти шкільного учнівського самоврядування «Дніпровські хвилі»: Сирих Катерина, учениця 9 класу; Клочко Луїза , учениця 9 класу; Калінчик Анастасія, учениця 9 класу; Шацький Дмитро, учень 8 класу, отримали грамоти переможців у чотирьох номінаціях конкурсу.

/Files/images/іскри (1).JPG
/Files/images/іскри (2).JPG

Учнівське самоврядування оголосило про проведення Всеукраїнського поетичного молодіжного конкурсу “Рими на колесах”.

Творчі учні нашої школи відгукнулися.

Їх творчі роботи розміщуються на сторінці Донецького юридичного інституту МВС України в соціальній мережіFacebook, за посиланням ‒https://www.facebook.com/pg/dlipoeti/posts wym-1555325029597