1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. Режим роботи закладу. Структура...

Режим роботи закладу. Структура навчального року

АНТОНІВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 21

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

м. Херсон

від  01 вересня 2021 року                                                                                 №  56

Про структуру 2021-2022 навчального

та режим роботи працівників гімназії №21

Відатовідно до Закону України  «Про загальну середню освіту», відповідно до Закону України від 24.02. 1994 № 4004 – ХІІ  «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» стаття 20, Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.200801 від 14.08.2001 №63 (п.3.1,п.9.2), Постанови МОЗ №50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням короно вірусної хвороби (COVID – 19) , постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVІD-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»,  протоколу засідання педагогічної ради № 1 від 30.08.2021 

 НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити режим роботи Антонівської гімназії №21 Херсонської міської ради  на 2021-2022 навчальний рік.

До 01.09.2021 р.

2. Режим роботи, правила організації освітнього процесу, відвідування закладу та перебування в ній організувати у відповідності до  Постанови МОЗ №50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням короно вірусної хвороби (COVID – 19), листа МОН України №1/9-433 від 28.08.2021р. «Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році» з метою чіткої організації освітнього процесу та враховуючи структуру навчального року та терміни проведення канікул.

Протягом епідемічної ситуації

3. Зобов’язати всіх працівників неухильно дотримуватись вимог режиму, обмежувальних заходів (у тому числі – жорсткого пропускного режиму для учителів, учнів та відвідувачів закладу).

4. Розпочати новий 2021-2022 н.р. днем 1 вересня 2021 року о 8.30 год. із дотриманням усіх карантинних заходів.

5. Провести вступні та первинні інструктажі з усіма учасниками освітнього процесу.

6. Встановити початок навчальних занять для учнів 1-4 класів та 5-9 класів о 8.30.год.

Протягом навчального року

7. Встановити   тривалість  уроків:

  • у 1 класах – 35 хвилин;
  • 2 – 4 класах – 40 хвилин;
  • 5 – 9 класах–45 хвилин
  • установити таку тривалість перерв: 

10хв,(після першого, третього, п’ятого, шостого  уроків),

20хв. (після другого уроку)

20 хв. (після четвертого  уроку)

Протягом навчального року

8. Навчальні заняття організувати за семестровою системою:

І семестр – 1.09.- 29.12. 21 р.

Осінні канікули  – з 01.11. по 07.11.21 р.

Зимові канікули –  з 30.12. по 12.01.22 р.

ІІ семестр – 13.01.- 07.06.22 р.

Весняні канікули  – з 28.03. по 03.04. 22 р.

10. Свідоцтва про базову  загальну освіту вручити випускникам 9-х класів орієнтовно 20 червня 2022 року.

11.Заступнику директора з виховної роботи СІДЬКО А.О. скласти графік чергування адміністрації та вчителів закладу до 02.09.2021р.

12. Установити  тривалість  перебування  учнів  у  ГПД –  з 12.00. год. до
 18 год. 00 хв. Із дотриманням протиепідемічних заходів.

13.Усім вчителям-предметникам:

13.1. Спланувати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, а також річний план роботи закладу.

13.2.  Календарно-тематичні плани з предметів  подати на погодження заступнику директора з НВР  до 01.09.2021 (на І семестр) і до 12.01.2022(на ІІ семестр).

13.3. Факультативні заняття, індивідуальні години, спортивні секції та гуртки  проводити  відповідно до затвердженого графіка.

13.4 Своєчасно робити записи у класних журналах про проведені уроки відповідно до Інструкції з ведення журналів.

13.5 Категорично забороняється вносити зміни до класних журналів без відома класного керівника. У разі помилкового або неправильного запису в журналах поряд робиться правильний, який засвідчується підписом директора гімназії  та скріплюється печаткою.

протягом навчального року

14. Зобов’язати усіх учасників освітнього процесу та технічний персонал проходити обов’язковий температурний скринінг перед початком робочого дня (жовта, помаранчева, червона карантинні зони).

15. Медичній сестрі ДЕКРЕТ О.І.:

15.1. Здійснювати моніторинг стану здоров’я учнів та працівників закладу (термометрія, опитування, з’ясування стану здоров’я).

15.2. Здійснювати контроль за умовами перебування учасників освітнього процесу у закладі з метою мінімізації ризику інфікування; дотримання ними санітарно-гігієнічних вимог.

протягом навчального року

16. Педагогу-організатору КИРИЧЕНКО К.О..:

16.1. Щоденно протягом перших 2-х годин (8:00-10:00) здійснювати моніторинг відвідування занять учнями класу; своєчасно з’ясовувати причини відсутності (спізнення) дітей.

16.3. Забезпечити суворе дотримання пропускного режиму учнями класу та їх батьками (разом із заступниками директора з ВР, НВР, завідуючої господарством).

протягом навчального року

17. Завідуючій господарством РОТАРЬ І.В.:

17.1. Забезпечити безперебійне функціонування закладу в навчальний та канікулярні періоди з повним дотриманням протиепідемічних та профілактичних заходів ( у т.ч. – здійснювати контроль за щоденним режимом роботи закладу, з урахуванням святкових та вихідних днів).

17.2. Здійснювати контроль за безперешкодним доступом до підвальних, над дахових та службових приміщень, аварійних виходів.

17.3 У разі виникнення надзвичайних ситуацій всім працівникам діяти у відповідності до плану дій під час надзвичайних ситуацій. Виклик відповідних служб здійснюється за номерами:

«101» – пожежно-рятувальна служба;

«102» – поліція;

«103» – медична допомога;

«104» – газова служба.

15.4. Забезпечити своєчасну підготовку закладу до роботи в осінньо-зимовий період.

протягом навчального року

18. Встановити гнучкий режим роботи їдальні з 630 – 1430

19. Категорично забороняється:

19.1 Паління на території закладу.

19.2 Користування мобільними телефонами (гаджетами) під час освітнього процесу не в навчальних цілях.

19.3 Звільняти учнів з уроків (репетиції, змагання тощо) без погодження з адміністрацією закладу та відповідних розпоряджень.

19.4 Відвідування батьків закладу без нагальної потреби.

20. Заступнику директора з навчально-виховної роботи ЮРЧЕНКО А.В. здійснювати суворий контроль за правильністю організації освітнього процесу та режиму роботи учасників освітнього процесу  закладу.

протягом навчального року

21. Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.

Директор гімназії                                                                Марія  КЕДРОВСЬКА