1. Головна
  2. /
  3. Виховна робота
  4. /
  5. Протидія булінгу

Протидія булінгу

АНТОНІВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 21

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

м. Херсон

від 02 вересня 2021 року                                                                          №   64                         

Про  організацію роботи  щодо  протидії

булінгу (цькуванню) в гімназії

              На виконання   наказу Міністерства освіти і науки від 26.02.2020 року  № 293 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти», з метою попередження поширення негативних явищ в учнівському середовищі щодо протидії булінгу

НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з виховної роботи Антоніні СІДЬКО:

1.1. Розробити план діяльності програми профілактики булінгу серед підлітків, порядок подання заяви про випадки булінгу (цькування), порядок реагування на доведені випадки булінгу: вибір основних напрямів профілактичної діяльності; форм і методів роботи; визначення професійних обов’язків суб’єктів соціально-педагогічної роботи. 

1.2. Розробити інструкцію для працівників навчального закладу з безпеки життєдіяльності щодо попередження суїциду серед учнів.                              

1.3. Продовжити профілактичну роботу з учнями закладу щодо протидії  булінгу в освітньому середовищі, створенні ефективної системи профілактики негативних тенденцій серед підлітків та формуванні позитивного досвіду спілкування між однолітками.
1.4. Посилити співпрацю з працівниками поліції, ШОП, юстиції, співробітниками вищих закладів освіти з питань правової освіти.

1.5. Проводити просвітницьку роботу спільно зі Службою у справах дітей та з сектором ювенальної превенції Дніпровського відділу поліції щодо підвищення рівня правової обізнаності батьків про відповідальність за виховання власних дітей.

1.6. Підтримувати діяльність органів учнівського самоврядування, сприяти організації діяльності учнів, спрямованої на духовний, інтелектуальний, фізичний розвиток учнів, самоствердження особистості та її соціалізації.

1.7. Використовувати у роботі ефективний досвід виховної діяльності щодо запобігання негативним проявам в учнівському середовищі.

1.8. Призначити соціального педагога Аллу БАБУЦАК повноваженою закладу освіти з питань протидії булінгу.

1.9. Створити  постійно  діючу комісію  з розгляду випадку  булінгу (цькування)  у складі:

  • Марія КЕДРОВСЬКА,  директор гімназії – голова комісії;
  •  Антоніна СІДЬКО,  заступник директора з виховної роботи – заступник голови комісії;
  • Галина ТРЯНОВА,  практичний психолог – секретар комісії;
  • Алла БАБУЦАК, соціальний педагог – член комісії;
  • батьки постраждалого та булерів;
  • голова батьківського врядування (за згодою);
  • представники  служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім´ї, дітей та молоді (за згодою);

1.10. Тримати на контролі роботу з профілактики злочинності, правопорушень, булінгу, проявів негативних явищ в учнівському середовищі.
1.11. Контролювати роботу практичного психолога, соціального педагога та класних керівників з даного питання.

2. Соціального – педагогу Аллі Бабуцак та практичному психологу Галині ТРЯНОВІЙ:

2.1. Забезпечити ефективне функціонування соціально-психологічної служби з питань створення безпечного освітнього середовища.

2.2. Забезпечити здійснення моніторингу ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді.

2.3. Розробити індивідуальні програми психолого-педагогічного супроводу учнів «групи ризику».

2.4. Розробити план діяльності програми «Профілактика булінгу серед учнівської молоді».

2.5. Взяти під постійний контроль питання своєчасного інформування адміністрації закладу, поліції про учнів, які схильні до цькування однолітків та жорстокої поведінки.

2.6. Проводити з учасниками освітнього процесу виховну роботу із запобігання та протидії домашньому насильству та булінгу, інформаційно-просвітницькі заходи, невідкладно інформувати визначені законом органи про випадки насильства, що стали  відомі.

2.7. Проводити просвітницьку роботу серед учасників освітнього процесу.

2.8.  Розробити анкети для підлітків із метою виявлення рівня їхньої обізнаності про булінг в освітньому середовищі.

3. Класним керівникам 1- 9 класів:

3.1.Забезпечити захист прав і свобод дітей, створити належні соціально-психологічні умови для комфортного освітнього середовища та захисту честі і гідності учнів.

3.2. Забезпечити виконання Плану заходів з попередження булінгу.

3.3. Проводити індивідуальні бесіди з дітьми, схильними до цькування, правопорушень та їхніми батьками.

3.4. Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів з метою запобігання булінгу, правопорушень, злочинності.

3.5. При плануванні освітньої роботи на навчальний рік передбачити дієві заходи і форми роботи з профілактики та попередження булінгу в учнівському середовищі.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор гімназії                                                        Марія КЕДРОВСЬКА