1. Головна
  2. /
  3. Виховна робота
  4. /
  5. Аналіз виховної роботи

Аналіз виховної роботи

Аналіз виховної роботи

Антонівської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів № 21

Херсонської міської ради

за 2020 -2021 навчальний рік

У 2020 – 2021 навчальному   році педагогічний колектив працював над такою виховною проблемою: «Компетентісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».

Класні керівники працювали над питаннями самоосвіти і звітували про діяльність на засіданнях методичних об’єднань, конференціях, педагогічних радах (оформлено фотоматеріали, створено  презентації). На методичному об`єднанні класних керівників були опрацьовані основні нормативно – правові документи з питань виховної роботи:

Мета виховної діяльності: формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; новатора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя   

Завдання:

  • формування в молодого покоління високої патріотичної

свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури;

  • формування моральної активності особистості, чесності,

правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення; протистояти виявам несправедливості, жорстокості;

  • формування усвідомлення природи в житті людини, почуття

особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам;

  • виховання особистості, яка має систему елементарних

мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;

  • виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;
  • формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.

Проблема, мета та завдання, які були поставлені на методичному об’єднанні класних керівників, реалізовувались через проведення таких заходів:

  1. Педрада.
  2. Нарада.
  3. Методична робота.
  4. Перспективне планування.
  5. Річний план роботи.
  6. Координування планів класних керівників, творчих груп;
  7. Діагностика педагогічної майстерності класних керівників(аналіз).
  8. Презентація отриманих результатів через відкриті заходи, творчі звіти.
  9. Участь учнів школи у позашкільних (обласних, міських, районних) заходах;
  10.  Діяльність учнівського самоврядування.
  11.  Робота шкільної Ради профілактики.

У 2020 -2021н.р. пріоритетними напрямками виховної роботи були:

  • превентивне  та правове виховання;
  • національно- патріотичне виховання;
  • учнівське  самоврядування.

У навчальному закладі з метою якісної організації виховної роботи видані накази по школі  (наказ № 130 від  01.09.2020 року «Про призначення відповідальних за основні напрями виховної роботи», наказ № 03’ від 04.01.2021 року «Про організацію роботи класних керівників»).

Відповідно до наказу по школі  за кожний напрям виховної роботи закріплений  відповідальний вчитель. За військово-патріотичне виховання  призначений вчитель фізичної культури Мирошніченко Т.В. Працює «Військово-патріотичний клуб» (2 год.).

З напряму  «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави», національного  та військово – патріотичного виховання були проведені:

тематичні години спілкування та «Урок звитяги», бібліотечні уроки; до Дня Збройних сил України у рамках уроків фізичної культури проведені «Веселі старти» для 1-4 класів, 7-9 класів «Волейбольний турнір»; відзначили Річницю Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення Незалежної України, День захисника  України, річниця визволення України від німецько – фашистських загарбників, День пам`яті жертв голодомору та політичних репресій, волейбольний турнір присвячений Дню козацької слави, відзначили День української писемності та мови; учнівські колективи 1-А. 1-Б, 2-Б класів відвідали новорічні ранки на базі ДКК «Золотий ключик»; здобули перемогу в міському етапі обласного конкурсу віршованої поезії «Мова моя калинова» – Бебко Михайло, учень 3-А класу, І місце; Дяк Іванна, учениця 7 класу, І місце; Сташенко Валерія, учениця 9 класу, ІІ місце; взяли участь в обласному конкурсі декламаторів «Моя земля – Україна» – Бебко Михайло, учень 3-А класу та Дяк Іванна, учениця 7 класу; взяли участь у міському конкурсі «Козацькими стежинами»; участь у міському конкурсі «Юні екскурсоводи» в номінації «Фільм – екскурсія»; команда учнів 6 класу взяли участь в міському онлайн конкурсі з морського багатоборства; взяли участь у міському етапі Всеукраїнського фотоконкурсу «Моя Україна» – Чала Анастасія, 8-А клас, посіла ІІ місце; до Дня Гідності і Свободи та Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, Очеретяною Н.О., вчителем історії, проведені десятихвилинки «Історичний колаж» в межах уроку історії для 5-9 класів; організована виставка літератури, проведений ряд  бібліотечних уроків присвячених до Дня Гідності і Свободи та Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, організатор Давидович О.В., шкільний бібліотекар.

Вчителями української мови та літератури, проведені заходи присвячені  творчість Тараса Григоровича Шевченка: літературно-мистецьке свято «Тарас Шевченко – наш. Він для усіх століть…»; учнями 5-А класу, проведений відео репортаж «А що ти знаєш про Тараса?»; шкільним бібліотекарем  організована виставка літератури Тараса Шевченка «Великий син України»; Стадник М.Є., класний керівник 3-Б класу, організований урочистий захід «Тарас Шевченко – Сонце України».

Учні школи взяли участь в обласному конкурсі «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви».

Класними керівниками 1-9 класів проведені виховні години за темами: «Херсонщина пам’ятає», «Звільнення Херсона. Як усе було», «13 березня – день визволення Херсона», «Звільнення Херсонщини від німецьких загарбників»; організоване прибирання біля пам’ятника Братська могила воїнів, загиблих при визволенні с. Антонівки; оформлений інформаційний стенд «Ми пам’ятаємо».

Очеретяна Н.О., вчитель історії, разом з учнями взяли участь у таких конкурсах: міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека -2020» та «Лелека– 2021»; обласний онлайн конкурс «Херсонщина крізь роки» присвячений 29-тій річниці Незалежності України: Бурлака Є., Бараняк А., Кондратьєва Д., Хомлюченко Ю., Степанюк С. (учениці 9 класу); І етап міського конкурсу «Козацькими стежками – 2020», учні 9 класу: Бурлака Є., Бараняк А., Кондратьєва Д., Хомлюченко Ю., Степанюк С.; міський конкурс «Юні екскурсоводи» номінація відеоролик: Бурлака Є., Павленко С., Кондратьєва Д., Степанюк С.; міський турнір учнівської молоді «3навці міста Херсона», учні 9 класу: Бурлака Є., Бараняк А., Кондратьєва Д., Хомлюченко Ю., Степанюк С.; міський конкурс «Херсонщина пам’ятає» з нагоди відзначення 77-ї річниці визволення міста Херсон від фашистських загарбників, учні 9 класу, відеоролик «Нескорена Антонівка моя»; обласний заочний творчий конкурс відеороликів «Подорожуємо, пізнаємо, відкриваємо» в номінації «3 любов’ю до рідного краю» – учениця 9 класу Хомлюченко Ю., створено відео «Антонівка- мій рідний край…»; взяли участь у заходах інформаційно-виховного проекту з краєзнавчої освіти у номінації «Вікторина»: квітень-травень 2021 р. учні 9 класу – Степанюк С., Сташенко В., Сурмай А., Бурлака Є., Кондратьєва Д., Бараняк А., Хомлюченко Ю., учні 8-А класу – Бабуцак А., Бєлоусова Д., Чала А.

До 35 річниці Чорнобильської трагедії класні керівники 1-9 класів провели виховні години, продемонстрували учням документальні відео про Чорнобильську трагедію. Також учні 3-Б класу, класний керівник Стадник М.Є., долучилися до шкільної виставки малюнків. Шкільний бібліотекар, Давидович О.В., організувала виставку літературних видань «Чорнобиль не має часу». Педагог-організатор, Кириченко К.О., створила онлайн-виставку плакатів у актовій залі школи.

Бібліотекар школи, Давидович О.В., створила виставку ««Літературна спадщина України. Знай своє минуле» у рамках місячника національної культури.

Туристсько-краєзнавча діяльність

З метою вивчення   історії рідного краю, формування патріотизму, залучення школярів  до систематичних занять пошуковою краєзнавчою роботою у школі організована  туристсько-краєзнавча робота. Працює гурток  «Юні краєзнавці» (2 години), керівник Очеретяна Н.О..

Організовується робота по залученню учнів до суспільно-корисної праці та робіт зі збереження історичних пам’яток, об’єктів культурної спадщини: пам’ятник біля ЗОШ №21 та Стела.

Під час складання плану виховної роботи класними керівниками плануються онлайн-екскурсії «Мій рідний край», вікторини, а також на годинах спілкування учні працюють у зошитах «Херсон – мій рідний дім», рекомендований методичним кабінетом при управлінні освіти. Проводяться такі шкільні заходи: День туризму, календарно – обрядові дійства, пов`язані з традиціями і звичаями українського народу, конкурси, вікторини, бібліотечні уроки.

Школярі беруть активну участь у міських туристських краєзнавчих змаганнях, конкурсах: Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека-2020»; Обласний онлайн конкурс  «Херсонщина крізь роки», присвячений  29-тій річниці Незалежності України; І етап міського конкурсу «Козацькими стежками – 2020; Міський конкурс «Юні екскурсоводи» номінація відеоролик; Міський турнір учнівської молоді «3навці міста Херсона»; Міський конкурс «Херсонщина пам’ятає» з нагоди відзначення 77-ї річниці визволення міста Херсон від фашистських загарбників; Обласний заочний творчий конкурс відеороликів «Подорожуємо, пізнаємо, відкриваємо» в номінації «3 любов’ю до рідного краю»; Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека -2021»; Участь у заходах  інформаційно-виховного проекту  з  краєзнавчої освіти  у номінації «Вікторина»; «Літопис Таврійського краю.

Громадянське та морально – естетичне виховання школярів:

Одним із напрямів громадянського виховання є діяльність учнівського самоврядування.

Учнівське самоврядування у своїй діяльності керується статутом, положенням та має свою структуру (учнівська конференція, президент, парламент, центр «Зелена хвиля» (екологічний напрям), центр «Добрих та цікавих справ» (волонтерство), центр «Дисципліни та порядку», центр «Дозвілля», центр «Молоде покоління» (допомога молодшим школярам).

Члени учнівського самоврядування «Дніпровські хвилі» беруть активну участь у  підготовці та  проведенні шкільних заходів, змагань, конкурсів, акцій милосердя, створюють ігрові програми для молодших школярів, музичне оформлення до свят, ведучі концертних програм, інструктори під час проведення Дня здоров’я, спортивних змагань: захід присвячений Дню працівнику освіти «На каналі 21+21», конкурс малюнків «Правила дорожнього руху» (1-4 класи); учасниками учнівського самоврядування був оформлений інформаційний куточок «Які бувають шкідливі звички і як їх позбутися?» та куточок присвячений Міжнародному дню толерантності «Усі ми різні і особливі» 

Також взяли участь у міських, обласних конкурсах: «Волонтер року», конкурс буклетів «СНІДу – ні!»-ІІ місце, міському етапі Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста», міський конкурс фото-колажів  «ДЮП як все було»-І місце. Колектив учнівського самоврядування разом з педагогічними працівниками школи взяли участь у міській екологічній акції «Я люблю Херсон», в якій посіли ІІІ місце  та отримали подяку від Херсонського міського голови Ігоря Колихаєва за активну участь та проведення робіт із благоустрою території рідного міста.

Колектив учнівського самоврядування отримав подяку від голови громадського контролю «Народний контроль» за активну участь у традиційній благодійній акції; отримав подяку колектив 5-А класу від директора ХЦПР Херсонської міської ради за активну участь у районній благодійній акції «Діти дітям -2020» зі збору канцелярських товарів для дітей пільгових категорій; подяку учнівському та педагогічному колективу за активну участь у волонтерському русі, реалізації соціальних проектів з надання допомоги дітям Дніпровського району м. Херсона та з нагоди Міжнародного Дня волонтера від заступника голови Дніпровської районної у місті Херсоні ради з питань діяльності виконавчих органів ради.

З метою активізації правового виховання членами учнівського самоврядування були розроблені та розповсюджені серед учнів 5-9 класів буклети «Мої права у цифровому просторі»; у рамках Всесвітньої акція «16 днів проти насилля» учнівський актив 5-А класу взяв участь у міському конкурсі відео роликів «Зупинимо насилля разом», керівник педагог-організатор – Кириченко К.О., практичний психолог – Трянова Г.М.; учні 7, 8-А, 9 класів взяли участь у конкурсі плакатів «Ми проти насилля»; організований круглий стіл з членами УС «Захисти дітей в інтернеті», «Сексуальний шантаж», «Секстинг».

З метою   морально – еcтетичного виховання проводяться такі заходи: години спілкування до Дня людей з обмеженими можливостями, «Милосердя й доброта – людства два крила»; перегляд відео сюжету «Твори добро і воно повернеться»; шкільним практичним психологом, Тряновою Г.М., проведені індивідуальні бесіди на тему «Дружба» та заняття-тренінг для учнів 5-А. 5-Б класів «Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра»; шкільним бібліотекарам, Давидович О.В., організована виставка дитячої літератури: казки, оповідання, прислів’я «Доброта і милосердя»; оформлення інформаційного куточка «ТОП 30 добрих справ, які саме ти можеш зробити вже сьогодні»;  акції милосердя «Діти – дітям» (взяли участь учні 5-А, 7, 8-Б класів), «Ялинка», у рамках міської акції милосердя  «Яблучко» – шкільна акція «Горішок» (взяли участь учні 1-4 класі), збір канцелярського приладдя для допомоги дітям з обмеженими можливостями за ініціативи Служби у справах дітей (взяли участь учні 1-4 класів).  Учнівський парламент нагороджений подякою від Дніпровської районної організації  товариства червоного хреста, а також подякою від Центру позашкільної роботи.

Грабко Святослав, учень 3-А класу, взяв участь в обласному конкурсі образотворчого мистецтва «Осінній вернісаж – 2020» для дітей з обмеженими можливостями та посів ІІІ місце.

Учнівський колектив 3-Б класу, класний керівник Стадник М.Є., намалювали малюнки на тему «Краса душі» та організували виставку «Хвилинка доброти».

Команда учнів молодшої школи «Розумнички» з центру «Молоде покоління» (3-4 класи) взяли участь у міській інтелектуальній грі «Ерудит – молодша ліга».

Участь у міському конкурсі на кращу шкільну газету (учнівське самоврядування середньої школи) та авторську статтю (Анна Сапронова, 8-А).

Учнівське самоврядування взяло участь у організації урочистого заходу, присвяченому Міжнародному дню жінок.

Учні 2-А класу, класний керівник Алещенко Г.В., та 2-Б, класний керівник Бабуцак А.В., взяли участь у міському конкурсі «Права людини очима дитини».

Президент учнівського парламенту, Анна Сапронова, учениця 8-А класу, взяла участь у Х Форумі президентів учнівського самоврядування освітніх закладів міста Херсона: «Шляхи удосконалення учнівського самоврядування», на якому представила доповідь-презентацію «Мої ідеї та плани щодо удосконалення учнівського самоврядування».

З метою формування здорового способу життя  учнівської молоді та ціннісного ставлення до себе класними керівниками 1-9 класів спільно з учнівським самоврядуванням проведені тематичні виховні години: 6 клас-«Шкідлива звичка «ігроманія» – це шкода вашому здоров’ю»; 7 клас – «Коротко про головне. Скажемо СНІДу –ні!»; 8-А, 8-Б клас – «6 шкідливих звичок, від яких потрібно терміново позбутися»; 9 клас – «Наркотична залежність. Відповідальність. Наслідки»; практичним психологом школи, Тряновою Г.М., проведено анкетування «Здоровий спосіб життя» з метою профілактики негативних звичок в учнів школи; учасниками учнівського самоврядування був оформлений інформаційний куточок «Які бувають шкідливі звички і як їх позбутися?». Вихованцями гуртка «Абетка безпеки», керівник Сідько А.О., розроблений фото журнал «Фруктово – овочева абетка» для учнів 1-4 класів.

Шкільною медичною сестрою, Стороніною О.Д., проведена інформаційно –роз’яснювальна робота серед учнів 1-4 класів – «Профілактика інфекційних хвороб в осіньо–зимовий період: ГРВІ, COVID -19», для учнів 5-9 класів – «Профілактика інфекційних хвороб в осіньо – зимовий період: ГРВІ, COVID -19», «Дотримання карантинних заходів», «Як правильно носити медичну маску. Правила використання».

Учні школи брали активну участь у  міських, районних конкурсах:          До Всесвітнього дня боротьби зі  СНІДом та Дня боротьби з туберкульозом учні школи взяли участь у районному конкурсі буклетів «СНІДу – НІ»-ІІ місце,

Учні 2-А класу взяли участь у районному конкурсі міні – агітбригад «Пожежний експрес» та здобули ІІ місце; учні 7 класу в конкурсі «Круті хлопці вогнеборці»;  учениці 8-А класу, Макфарлейн А., Сапронова А., здобули перемогу- ІІ місце у міському конкурсі капітанів Юних інспекторів дорожнього руху.

Фізкультурно – спортивне виховання.

Мережа гуртків з даного напряму: «Волейбол» (2 години), керівник гуртка – Мирошніченко Т.В., айкідо від позашкільної установи Громадська організація «Дитяча Федерація комбат айкідо», керівник гуртка Терещенко А.І., карате від громадської організації «Федерація контактного карате», керівник гуртка Баранчук І.В.

Загальношкільні заходи з фізкультурно – спортивне виховання: «Веселі старти», туристичні зльоти, спортивні змагання з волейболу, настільного тенісу, спартакіади, День здоров’я, марафони, Олімпійський тиждень.

Під час уроків вчителі проводять рухливі фізкультхвилинки, які сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м’язів, підтримують правильне поставу, знімають напругу з органів зору та слуху.

Вчителями фізичного виховання, Мирошніченко Т.В., Горобець Ю.С., проведені рухливі ігри, естафети, спортивні ігри для учнів 1-9 класів в місячника здорового способу життя та Дню козацької слави, Дню здоров’я.

У рамках місячника здорового способу життя Мирошніченко Т.В., керівником волейбольного гуртка, проведений ряд волейбольних турнірів серед гуртківців, також відбувся волейбольний турнір, присвячений Дню козацької слави.

Завданням на наступний рік є посилити роботу стосовно фізкультурно-спортивного напряму.          

Екологічне виховання.

Згідно з  річним  шкільним планом роботи та з метою формування екологічної свідомості і культури учнівської молоді, залучення їх  до практичної природоохоронної діяльності у школі проводиться  робота з екологічного виховання.

У рамках тижня екології (з 16-20.11.2020) членами учнівського самоврядування в навчальному закладі був організований онлайн фото конкурс для учнів 5-9 класів «Еко-лайфхак: переробити не можна викинути»; конкурс поробок для учнів 1-2 класів «Сміттю – друге життя»; виставка стіннівок для учнів 3-4 класів «Зменшення шкідливого впливу на довкілля»;

Результатом трудових акцій та суспільно-корисної роботи було висаджено 12 кущів троянд.

Учні  школи  взяли активну участь у міських, обласних, всеукраїнських конкурсах з екологічного напряму: міська акція «Святкове екопакування»; участь у міському фото конкурсі «Еко – мандрівка»; здобули перемогу, ІІ місце, у міському конкурсі-акції «Озеленимо планету в умовах пандемії»; обласний конкурс акція  «Альтернативна ялинка»; в міській акції з благоустрою «За чисте довкілля». Учениця 9 класу, Бурлака Єлизавета, посіла ІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея».

Протягом місячника екологічного виховання у школі було організовано наступні заходи: онлайн-толока «Прибирання біля власного подвір’я», челлендж «Посади квітку у себе вдома». вчитель біології, Гуляєв Ю.А., разом з гуртківцями провели акцію «Зроби домівку для пташки». Також працівниками школи було висаджено ялинки та самшит для озеленення території освітнього закладу.

Учасники гуртка «Срібні дзвони», під керівництвом Першанової А.С., взяли участь у Всеукраїнському фестивалі дитячої та юнацької творчості, присвяченому Всесвітньому Дню Землі: «Здоров’я людства – відповідальність кожного».

Учні молодшої школи, 1-Б, кл. керівник Т.М. Комогорцева, 2-Б, кл. керівник А.В. Бабуцак, взяли участь  у Всеукраїнському проєкті «МІШЕЧОК», завданням якого було шиття еко-сумок.

Учні початкової школи взяли участь у конкурсі «Ecolife», започаткованим до Дня екологічних знань та Всесвітнього дня охорони навколишнього середовища Херсонським державним аграрно-економічним університетом. Учень 2-А класу, Репецький Данило, посів ІІ місце у номінації «Зелена фантазія», учень 1-Б, Черняєв Руслав, отримав подяку, як найактивніший учасник конкурсу, та представниками торгівельно-промисловой палати Антонівська ЗОШ № 21 була нагороджена, як найактивніша школа-учасник.

Художньо-естетичне виховання (Ціннісне ставлення до культури та мистецтв).

Усі заходи з художньо- естетичного виховання були сплановані на розвиток творчих здібностей, освоєння цінностей, формування в учнів ціннісного ставлення до світу, здатності сприймати і примножувати художні цінності у царині дозвілля.

Була організовані тематичні виставки декоративно-вжиткового мистецтва «Дари осені», «Сміттю друге життя», «Новорічна казка», «Альтернативна ялика».

Традиційні шкільні заходи: класні новорічні вогники, День вчителя, День козацької слави, учнівські колективи 1-А. 1-Б, 2-Б класів відвідали новорічні ранки на базі ДКК «Золотий ключик».

Учні школи взяли участь у таких міських масових заходах з художньо- естетичного  виховання:  у ХХХІІІ (І) Всеукраїнському (заочному) конкурсі малюнків «Акварелі райдуги»; в обласній виставці-конкурсі «Новорічна композиція» (Вількін Данило, учень 5-Б класу, Ротарь Євгенія, учениця 3-Б класу, Бичков Олександр, учень 3-Б класу); здобули перемогу в обласному конкурсі «Альтернативна ялинка»: Христина Коліна, учениця 3-А класу, ІІІ місце; Ващенко Віталій, учень 4-А клас, ІІІ місце; Горшков Сергій, учень 3-Б класу, ІІІ місце; Бичков Олександр, учень 3-Б класу, ІІІ місце; Шаповалов Єгор, учень 1-Б, ІІІ місце; команда учні здобула перемогу – ІІІ місце у обласному конкурсі з креативного вуличного мистецтва «Креативна ялинка»; участь у новорічно-різдвяному дистанційному конкурсі дитячої творчості «Час творити дива»; здобули перемогу в обласному конкурсі-виставці «Мій вірний чотиролапий друг»: Шило Є., учениця 2-Б класу-ІІІ місце, Бебко І., учень 2-Б класу-І місце, Положай В., учениця 2-Б класу-ІІ місце; обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція»; міський конкурс з образотворчого мистецтва «Барви Таврії»; міський конкурс образотворчого мистецтва «Барви рідного міста» – ІІ місце, Сєрова Дар’я, учениця 7 класу; ІІ місце, Платонова Настя, учениця 5-Б класу; Ромащенко Д., учениця 3-А клсу-ІІ місце; здобули перемогу учні 7 класу : Коток Діана –І місце, Жеребицька Анна – ІІ місце, Басюк Вероніка – І місце, в міський етап Всеукраїнського конкурсу «Космічні фантазії»; міський конкурс – виставка Природа рідного краю»- лауреати: Коток Діана, учениця 7 класу, Сєрова Дар’я, учениця 7 класу, Дубровна Анна, учениця 6 класу; міський дитячий фестиваль естрадної пісні «Кришталеві нотки»; здобули перемогу у міському етапі Всеукраїнської виставці-конкурсі з початково технічного моделювання, розділ «Вироби в техніці оригамі та паперопластики» Ротарь Євгенія, учениця 3-Б класу-ІІІ місце, Загороднюк Анна, учениця 3-Б класу-ІІ місце, Джемчук Діана, учениця 3-Б класу-ІІІ місце.

Учні взяли участь у щорічному обласному конкурсі декоративно-прикладного мистецтва «Сміється писанка у всій своїй красі».

Взяли участь у фестивалі «Іскри натхнення».

До Міжнародного жіночого дня педагог-організатор, Сідько А.О., організувала урочистий захід.

Родинне виховання (Ціннісне ставлення до родини, сім`ї,  людей), робота з батьками:

Родинне  виховання у школі організовується  з метою забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, сімейних реліквій, вивчення родоводу, залучення дітей до народних традицій, рідної мови, звичаїв, обрядів, виховання в них національної свідомості і самосвідомості. 

            Вчителі, учні, батьки 1-4 класів взяли участь у фото флешмобі «Серце віддаю дітям» присвячений Всесвітньому дню дітей; фото флешмобі «День української вишиванки»; Давидович О.В., шкільний бібліотекар, разом з членами учнівського самоврядування взяли участь у IV відкритому міському конкурсі на кращий творчий проєкт “Один раз на все життя”; у 4-х класах проведений захід «Прощавай, початкова школо!»; у 9 класі випускний вечір.

Протягом року проводилися  батьківські збори в он-лайн форматі. На батьківських зборах обговорюються такі теми: «Виховання дітей у сім`ї», «Правова відповідальність батьків за неналежне виховання дітей», харчування учнів,  безпека життєдіяльності учнів тощо. По класам проводяться батьківські педагогічні лекторії відповідно до вікових особливостей  учнів. У школі активно працюють шкільний та класні батьківські колективи. На засіданнях батьки з класними керівниками та адміністрацією школи вирішують нагальні проблеми з питань навчання та виховання учнів, організації екскурсій, свят тощо.

Протягом року були проведені загальношкільні батьківські збори: 2 зустрічі відбулися на відкритому повітрі, дотримуючись всіх протиепідемічних норм, 2 зустрічі – пройшли онлайн. Також класними керівниками були проведені батьківські збори в онлайн режимі: «Безпека в Інтернеті. Кібер суїцид», «Авторитет, особистий приклад батьків у процесі виховання», «Виховання моральної свідомості та культурної поведінки дітей у сім’ї», «Підлітки та правопорушення». Також під батьківських зборів класні керівники нагадували батькам про безпеку життєдіяльності учнів для попередження дитячого травматизму. Індивідуальні консультації батькам надавалися за потребою.

З правового та превентивного виховання  проведено такі заходи: ради профілактики, засідання круглого столу з питання вирішення проблемної ситуації у сім’ях, батьківські лекторії.

З метою активізації правового виховання у школі діє гурток «Особиста безпека. Гідність» (1 година) керівник гуртка Очеретяна Н.О.,  проводились  такі заходи: тематичні години спілкування, місячник правового виховання, тиждень правових знань, лекційні заняття, тренінги, круглі столи, вікторини, засідання шкільного самоврядування «Мої права та обов’язки», проведені заходи інформаційного змісту у рамках просвітницького проекту «Я маю право»; лекції із залученням працівників правоохоронних органів та служби у справах дітей, урок – бесіда з шкільним офіцером поліції «Булінг».

У рамках місячника правового виховання класними керівниками були проведені виховні години «Чому потрібно поважати права других дітей», також діти пройшли анкетування на тему «Моє ставлення до проблем злочинів і покарання». У шкільний бібліотеці пройшла виставка літератури для дітей «Про права». Педагогом-організатором, Кириченко К.О., була розроблена та створена пам’ятка для учнів і батьків «Насильство над дитиною як чинник деструктивного впливу на формування її особистості». Шкільний психолог проводив індивідуальні онлайн-бесіди з батьками.

Класними керівниками були проведені години спілкування (Заняття з елементами тренінгу): «Протидія булінгу», «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та його подолання», «Попередження насильства та булінг в закладі позашкільної освіти», «Чому треба навчати дітей задля запобігання ситуації булінгу»; «Stop sexting»; на правову тематику: „Крок до права” (1-4 кл.), „Закон обов`язковий для всіх”(5-8 кл.), «Кримінальна відповідальність неповнолітніх» (9 кл.).

Практичним психологом, соціальним педагогом та заступником директора з виховної роботи організовані та проведені такі заходи: анкетування «Ризик суїцидальної поведінки» з учнями 7-9 класів; консультування класних керівників щодо підтримки дітей групи ризику, емоційно-нестабільних дітей; надання індивідуальних консультацій старшим підліткам щодо впливу їхніх вчинків на формування самоконтролю у кризових станах; тренінг гнучкості поведінки в ризикованих ситуаціях зі старшими класами; організація та супровід корекційно-розвивальної групи з учнями 5-х класів щодо адаптації другого ступеня навчання; організація роботи скриньки довіри; виховна година «Безпечний інтернет – це наш вибір» для учнів 6-го класу; виховні години «Моя суперсила – безпека в Інтернеті» для 1-2 класів; розробка матеріалу «Рекомендації для батьків: як виявити і попередити випадки булінгу та сексуальної експлуатації дітей в Інтернеті» для висвітлення на сайті та сторінці школи в мережі Інтернет; інформаційні повідомлення на тему. «Булінг, мобінг, кібербулінг – профілактика в освітньому середовищі», «Куди звертатися в разі Булінгу»; пропагування під час освітнього процесу формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, запровадження високої педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей.

Представниками Міжнародної Антинаркотичної Асоціації була проведена лекція для 9-го класу на тему «Наслідки вживання алкоголю, наркотичних речовин та тютюнопаління».

З метою реалізації Закону України «Про охорону дитинства» в навчальному закладі постійно проводяться дослідження щодо виявлення дітей соціально незахищених категорій (діти – сироти, діти під опікою, діти, які опинилися в складних життєвих обставинах, діти з багатодітних сімей, малозабезпечені сім`ї, діти, батьки яких є учасниками АТО, ВПО). Таким дітям, родинам, які їх виховують, надається педагогічна та соціально-психологічна допомога. А також категорійні діти відвідують безкоштовно театри, виставки, отримують безкоштовне гаряче харчування, оздоровлення.

У закладі навчаються соціально незахищені категорії учнів:

4 дитини інваліда; 14 дітей, батьки яких брали безпосередню участь у бойових діях; 5 дитини, які потрапили у складні життєві обставини; 4 дитини ПБП; 54 дітей з багатодітних родин; 3 дитини ВПО; 1 з малозабезпечених сімей (відповідно до поданих документів). Сім’ї учнів пільгових категорій отримують благодійну допомогу від громадянської платформи «Добро переможе».

Впродовж року закладу вдалося ще більше зміцнити партнерську взаємодію з батьками, розширену інформаційну обізнаність з даного напрямку, удосконалено роботу соціально-психологічного центру «Довіра». Впроваджено роботу пошти довіри, створена «Скринька довіри». Метою якої є зниження рівня конфліктності, булінгу, профілактика проявів насильства в шкільному середовищі та для розвитку толерантності. Під час дистанційного навчання проводилися онлайн-консультації та надавалися рекомендації сім’ям, щодо взаєморозуміння з дітьми, зниження рівня тривожності та домашнього насилля.  Проводилася медіація в конфліктах дітей та підлітків 3-х-8-х класів. Розпочато навчання групи медіаторів в конфліктах ровесників серед учнів 5-х- 6 класів.

Неохоплених навчанням – на початок року – 1, у І семестрі – 0 учнів; у ІІ семестрі – 0 учнів, повернутих до навчання – 1, на кінець року неохоплених навчанням – 0 учнів.

Схильних учнів до вживання алкоголю, тютюнопаління та вживання наркотичних речовин – не виявлено.

Учнів, схильних до правопорушень, залучено до позашкільної освіти (80%), а також охоплено гуртковою роботою (90%). До роботи з учнями, схильними до правопорушень, залучалися  спеціалісти  з таких установ: Служба у справах дітей Дніпровського району, спеціалісти «Клініки Дружня до молоді».

Продовжилася співпраця з Шкільними офіцерами поліції, ювенальною превенцією та службою у справах дітей. За участі представників поліції були проведені виховні години метою, яких було попередження порушення правил поведінки серед учнів. Учнів, які  порушували поведінку під час освітнього процесу запрошували на Раду профілактики, де були присутні Шкільні офіцери поліції та представники ювенальної превенції.

В цьому році на внутрішньо шкільному обліку знаходиться 9 учнів.

Завдання на наступний навчальний рік:  продовжити роботу з громадськими організаціями та державними установами з правового та превентивного виховання, організувати  системну роботу  з проблемними сім`ями.

Організація  позаурочної діяльності (робота гуртків, секцій, клубів, творчих колективів на базі закладу). З метою розвитку творчих здібностей учнів у закладі організовується гурткова робота.     

Протягом 2020-2021 н.р. у школі з метою розвитку творчих здібностей учнів, спеціальної фізичної підготовки, сприяння естетичному та науковому розвитку дітей та національно-патріотичного виховання працює 10 гуртків: «Спортивні ігри «Волейбол» (кер. Мирошніченко Т.В.), «Початкове технічне моделювання» (кер. Пономаренко Т.В.), «Військово-патріотичний клуб» (кер. Мирошніченко Т.В.), «Абетка безпеки» (кер. Сідько А.О.), «Хореографія. Естрадний танок» (кер. Дьячишина Т.В.), «Хореографія. Сучасний танок» (кер. Дьячишина Т.В.), «Особиста безпека. Гідність» (Очеретяна Н.О.), «Юні краєзнавці» (кер. Очеретяна Н.О.), «Срібні дзвони» (кер. Першанова А.С.), «Юні екологи» (кер. Гуляєв Ю.А.). Охоплено гуртковою роботою 157 учнів, що складає 45,77 % від загальної кількості школярів.

На базі школи організовані гуртки від позашкільних установ: громадська організація «Федерація контактного карате»: «Карате», громадська організація «Дитяча Федерація комбат айкідо»: «Айкідо» та ХЦПР: гурток «Юні художники».

Вивчаючи запит батьків, враховуючи те, що більшість сімей не мають можливості організувати позашкільну освіту для дітей у місті, оскільки це і фінансові витрати, і психологічне навантаження на дитину( після уроків займатися позашкільною освітою) адміністрацією закладу були укладені угоди про співпрацю із позашкільними закладами з метою організації дозвілля учнів за інтересами у позаурочний час.

            На базі школи організовані гуртки від позашкільних установ: «Секція карате» (Громадська організація «Федерація контактного карате»), «Секція айкідо» (Громадська організація «Дитяча Федерація комбат айкідо»), гурток «Юні художники» (Херсонський центр позашкільної роботи)

Керівниками шкільних гуртків призначено вчителів-предметників (5), педагога-організатора (1), керівника гуртка (1), залучено спеціалістів (3). Заняття проводяться в позаурочний час відповідно до графіка роботи гуртків та секцій. Гуртки працюють і у канікулярний час з метою організації змістовного дозвілля школярів.

Протягом  2020-2021 навчального року  робота гуртків показала таку результативність:

  • гурток «Юні  краєзнавці» – керівник Очеретяна Н.О., взяли активну участь у: Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека -2020»; Обласний онлайн конкурс  «Херсонщина крізь роки» присвячений  29-тій річниці Незалежності України; І етап міського конкурсу «Козацькими стежками – 2020; Міський конкурс «Юні екскурсоводи» номінація відеоролик; Міський турнір учнівської молоді «3навці міста Херсона»; Міський конкурс «Херсонщина пам’ятає» з нагоди відзначення 77-ї річниці визволення міста Херсон від фашистських загарбників; Обласний заочний творчий конкурс відеороликів «Подорожуємо, пізнаємо, відкриваємо» в номінації «3 любов’ю до рідного краю»; Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека -2021»; Участь у заходах  інформаційно-виховного проекту  з  краєзнавчої освіти  у номінації «Вікторина»; «Літопис Таврійського краю.
  • гурток «Військово – патріотичний клуб», керівник Мирошніченко Т.В., – вихованці гуртка взяли участь у міській військово – конкурсі снайперів; стрільба з пневматичної гвинтівки та увійшли в 10-ку кращих, влучний стрілець.
  • гурток «Абетка безпеки» керівник Сідько А.О.- вихованці гуртка взяли участь у міському конкурсі міні – агітбригад «Пожежний експрес», команда 2 -А класу – ІІІ місце; районний заочному конкурсі «Лікар Нехворайко», команда 1-Б класу переможці – ІІІ місце; міський конкур на кращого знавця правил дорожнього руху-2021 року – ІІ місце, конкурс малюнків «Правила дорожнього руху» (1-4 класи), конкурс стіннівок «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» (5-9 класи); стали переможцями відкритого міського конкурсу творчих робіт «СНІДу – НІ!».
  • гурток «Срібні дзвони» керівник Першанова А.С. –  вихованці гуртка стали активними учасниками  міського конкурсу «Кришталеві нотки», «Невичерпні криниці» та  в обласному онлайн конкурсі «Таврійський барвограй», вихованка гуртка стала учасницею районного вокального конкурсу «Зорепад»
  • гурток «Початкове технічне моделювання», керівник Пономаренко Т.В., – вихованці гуртка стали учасниками міських змагань та взяли участь в обласному онлайн конкурсі «Таврійський барвограй»; здобули перемогу у міському етапі Всеукраїнської виставці-конкурсі з початково технічного моделювання, розділ «Вироби в техніці оригамі та паперопластики».
  • хореографічний колектив «Грація», керівник Дьячишина Т.В., – долучилися до флешмобу серед шкіл Дніпровського району, присвяченому Дню Захисту дітей; вихованці гуртка постійно виступають на шкільних святах, змаганнях.
  • гурток «Юні екологи», керівник Гуляєв Ю.А., – організований шкільний онлайн фото конкурс для учнів 5-9 класів «Еко-лайфхак: переробити не можна викинути»; конкурс поробок для учнів 1-2 класів «Сміттю – друге життя»; виставка стіннівок для учнів 3-4 класів «Зменшення шкідливого впливу на довкілля»; міська акція «Святкове екопакування»; участь у міському фото конкурсі «Еко – мандрівка»; здобули перемогу, ІІ місце, у міському конкурсі-акції «Озеленимо планету в умовах пандемії»; обласний конкурс акція  «Альтернативна ялинка»; в міській акції з благоустрою «За чисте довкілля». Учениця 9 класу, Бурлака Єлизавета, посіла ІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея»; вчитель біології, Гуляєв Ю.А., разом з гуртківцями провели акцію «Зроби домівку для пташки»;

Науково- технічний напрям:

У навчальному  закладі організована робота з науково – технічного напряму  відповідно до наказу управління освіти. У 2020 – 2021 навчальному році учні школи взяли участь  у таких міських заходах:

  • міський  етап Всеукраїнського заочного конкурсу  учнівської молоді «Космічні фантазії»;
  • міський конкурс «Конструювання та моделювання одягу»;
  • міський етап Всеукраїнської виставки – конкурсу робіт вихованців гуртків початкового технічного моделювання;
  • ІІ (міський) етап Всеукраїнських відкритих змагань  з  технічного моделювання серед учнів  молодшого шкільного віку;

Організація спільної діяльності з профільними установами та громадськими організаціями:

  • Клініка «Дружня до молоді»;
  • Служба у справах дітей Дніпровської районної ради;
  • Ювенальна превенція ВП; Шкільні офіцери поліції;
  • Антонівська бібліотечна філія;
  • Херсонський обласний академічний музично – драматичний театр ім. М. Куліша;
  • Херсонський академічний обласний театр ляльок;
  • Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гончара;
  • Державна служба з надзвичайних ситуацій – пожежно– техногенна безпека.
  • Міжнародна Антинаркотична Асоціація.

Співпраця з вищими навчальними закладами:

Херсонський   державний  педагогічний університет,

Херсонський державний аграрно-економічний університет,       

Херсонський національний технічний університет,

Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну,

Херсонське вище професійне училище ресторанного господарства, 

          Протягом навчального року учні 8-9 класів брали участь у майстер – класах на базі  Херсонського вищого професійного  училища  сервісу та дизайну, Херсонського вищого професійного училища ресторанного господарства; в профорієнтаційних  зустрічах з представниками військових вишів; участь у Дні відкритих дверей у Херсонському  національному технічному університеті; лекція представників Херсонського аграрного університету та Херсонського  державного університету; зустрічах з представниками Херсонського Професійного Суднобудівного Ліцею, Херсонського державного аграрного університету, Морського коледжу Херсонської державної морської академії ; взяли участь у профорієнтаційному заході «День відкритих дверей» у Херсонському кооперативному економіко – правовому коледжі та Херсонському політехнічному коледжі в режимі он-лайн спілкування.

Висвітлення роботи закладу:

            Ведеться  шкільний сайт та сторінка в соціальній мережі фейсбук, на яких висвітлюється діяльність навчального закладу. Виданий наказ по школі від  01.09.2020 № 129 «Про призначення відповідальних працівників за інформаційне наповненнята оновлення офіційного сайту навчального закладу та отримання електронної пошти», призначений відповідальний за роботу шкільного сайту.

Директор школи                                                       Марія КЕДРОВСЬКА


Аналіз виховної роботи

Антонівської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів № 21

Херсонської міської ради

за 2019-2020 навчальний рік

У 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив працював над такою виховною проблемою: «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»

Класні керівники працювали над питаннями самоосвіти і звітували про діяльність на засіданнях МО, конференціях, педагогічних радах (оформлено фотоматеріали, створено презентації, проведено ряд відкритих заходів, у минулому навчальному році 18). На методичному об`єднанні класних керівників були опрацьовані основні нормативно – правові документи з питань виховної роботи: :

– Постанова Верховної ради України від 23.02.2017 №1908-VІІІ «Про рекомендації парламентських слухань про становище в Україні на тему: «Ціннісні орієнтації сучасної української молоді»;

– Лист МОН № 1/9-414 від 27.06.19 року Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок

– Лист Міністерства освіти і науки України від 16.08.2019 № 1/9-523 «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019-2020 навчальному році»”;

– Національна стратегія реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки (затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 року);

Мета виховної діяльності:формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя

Завдання:

– формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури;

– формування моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення; протистояти виявам несправедливості, жорстокості;

– формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько -утилітарного ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам;

– виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;

– виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;

– формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.

Проблема, мета та завдання, які були поставлені на методичному об’єднанні класних керівників, реалізовувались через проведення таких заходів:

1. Педрада «Створення безпечного освітнього середовища та профілактики негативних явищ серед учнівської молоді»

2. Нарада;

3. Методична робота;

4. Перспективне планування;

5. Річний план роботи;

6. Координування планів класних керівників, творчих груп;

7. Діагностика педагогічної майстерності класних керівників(аналіз);

8. Презентація отриманих результатів через відкриті заходи, творчі звіти;

9. Участь учнів школи у позашкільних (обласних, міських, районних) заходах;

10. Діяльність учнівського самоврядування.

11. Впровадження факультативів «Права дитини», « Побудова кар’єри», «Світ професій».

12. Робота шкільної Ради профілактики.

У 2019-2020н.р. пріоритетними напрямками виховної роботи були:

– національно- патріотичне виховання;

– учнівське самоврядування;

– превентивне та правове виховання.

У навчальному закладі з метою якісної організації виховної роботи видані накази по школі (наказ №169 від 02. 09.2019 р. «Про призначення відповідальних за основні напрями виховної роботи», наказ №168 від 02.09.2019 року «Про організацію роботи класних керівників»).

Відповідно до наказу по школі за кожний напрям виховної роботи закріплений відповідальний вчитель. За військово-патріотичне виховання призначений педегог-організатор Сідько А.О. Працює «Військово-патріотичний клуб» (2 год.).

З напряму «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави», національного та військово – патріотичного виховання були проведені: шефство над ветеранами, День партизанської слави, Міжнародний день громадян похилого віку, тематичні години спілкування, бібліотечні уроки, виїзні екскурсії, виховні заходи: «День Соборності України», День Збройних сил України, вшанування учасників АТО, Річниця Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення Незалежної України, День захисника України, річниця визволення України від німецько – фашистських загарбників, День пам`яті жертв голодомору та політичних репресій, День вшанування учасників бойових дій на території інших держав, День Героїв Небесної сотні: загальна хвилина мовчання присвячена вшануванню пам’ять полеглих Героїв Небесної сотні, оформлення інформаційного куточка «Герої не вмирають», літературна виставка присвячена вшануванню пам’ять полеглих Героїв Небесної сотні, волейбольний турнір присвячений Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав, Різдво Христове, Шевченківські свята «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь віки», відзначається Міжнародний день рідної мови: інтелектуальний конкурс «Юний філолог», брейн – ринг «Мова моя калинова», вікторина «Зачарована поезія», конкурс «У світі чарівної мови», вікторині «Впізнай героя», День слов’янської писемності і культури, участь у міських, обласних акціях, свято Миколая, Масляна.

Всього з вищезазначених напрямів проведено заходів – 15. Форма проведення: змагання, конкурси, козацькі забави, конкурси військової справи, вікторини, привітання ветеранів, презентації про життя ветеранів, години спілкування.

Учні школи брали активну участь у міській військово-патріотичні грі випробування – 2019- 2020 конкурс снайперів – ІІ місце, влучний стрілець, конкурс санітарних постів, конкурс знавців історії та туризму, а також у міській дитячо- юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл»(«Джура»), міському конкурсі декламаторів та юних екскурсоводі віртуальних музеїв «Херсонщина пам’ятає…», «Знавці міста Херсона» – ІІІ місце, «Козацький гарт» – ІІ місце, «Невичерпні криниці», «Поетичний камертон Ліни Костенко. Патріотичні лейтмотиви», участь у конкурсі проектів присвячених 75-річчю Перемоги, обласному конкурсі декоративно–ужиткового мистецтва «Сміється писанка у всій її красі», конкурс українських народних традицій «Невичерпні криниці».

Громадянське та морально – естетичне виховання школярів:

Одним із напрямів громадянського виховання є діяльність учнівського самоврядування. Учнівське самоврядування у своїй діяльності керується статутом, положенням та має свою структуру (учнівська конференція, президент, парламент, центр «Зелена хвиля» (екологічний напрям), центр «Добрих та цікавих справ» (волонтерство), центр «Преси та інформації», центр «Дозвілля», центр «Молоде покоління» (допомога молодшим школярам.

Члени учнівського самоврядування «Дніпровські хвилі» беруть активну участь у підготовці та проведенні шкільних заходів, змагань, конкурсів, акцій милосердя, створюють ігрові програми для молодших школярів (веселі перерви), музичне оформлення до свят, ведучі концертних програм, інструктори під час проведення Дня здоров’я, спортивних змагань: міні вікторини «Безпечна дорога додому» для учнів 3-4 класів, конкурс стіннівок «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху», «Веселі старти», шоу програма присвячена Дню працівника освіти – «Літній табір «День мистецтва»»;

Президент учнівського самоврядування, Цимахович Валерія, учениця 9 класу, брала участь у звіті президентів шкільного самоврядування: «Шляхи розвитку та вдосконалення учнівського самоврядування». Голова центру «Зелена хвиля» Шацький Дмитро, учень 9 класу є членом екологічної комісії та формування здорового способу життя у Міському учнівському парламенті, взяв участь в щорічному екологічному форумі «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета».

Члени учнівського самоврядування взяли участь у міських, обласних конкурсах: «Волонтер року», «Твори, вигадуй, пробуй.», конкурс на кращу статтю «Один тиждень учнівського самоврядування», твір на екологічну тематику у рамках міжнародного екологічного форуму «Чистий двір, чисте місто, чиста планета», конкурс буклетів «СНІДу – ні!», конкурс плакатів «Туберкульозу -ні!», конкурс відеороликів «Безпечний Інтернет – це наш вибір», у напівфіналі міської інтелектуальної гри «Ерудит- молодша ліга», міському етапі Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста», міському конкурсі відео роликів «Безпечний інтернет», 51-й інтелектуальний заочний міжнародний захід «50 слів».

Колектив учнівського самоврядування «Дніпровські хвилі» нагороджений:

– Дипломом ІІІ ступеня управління освіти Херсонської міської ради за перемогу у міському конкурсі – огляді шкільних сайтів розділ «Учнівський парламент»;

– Грамотою обласного рівня нагороджений шкільний парламент ЗЗСО №21, педагог – організатор Сідько А.О. за активну участь у щорічній обласній благодійній акції «Сонечко в долонях»;

– Учнівський та педагогічний колектив отримали подяку від голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради за вагомий внесок у розвиток волонтерського руху в районі, реалізацію соціальних проектів органу місцевого самоврядування, ініціативу та наполегливість, творчий підхід у волонтерській роботі.

З метою морально – етичного виховання проводяться такі заходи: години спілкування до Дня людей з обмеженими можливостями, акції милосердя «Діти – дітям», спільні заходи із товариством «Червоного Хреста» , свята для людей похилого віку, тренінги. Участь у міських заходах «Ми все можемо», «Діти – дітям», «Ялинка», «Яблучко». У школі діє волонтерський рух, який проводить акції милосердя з метою допомоги людям, які потребують підтримки (учні готували листівки, малюнки, поробки, солодощі «Смаколики»). Учнівський парламент нагороджений подякою від Дніпровської районної організації товариства червоного хреста, а також подякою від Центру позашкільної роботи.

З правового та превентивного виховання проведено такі заходи: ради профілактики, засідання круглого столу з питання вирішення проблемної ситуації у сім’ях, батьківські лекторії.

З метою активізації правового виховання у школі діє гурток «Особиста безпека. Гідність» (1 година), проводились такі заходи: тематичні години спілкування, місячник правового виховання, тиждень правових знань, лекційні заняття, тренінги, круглі столи, вікторини, засідання шкільного самоврядування «Мої права та обов’язки», проведені заходи інформаційного змісту у рамках просвітницького проекту «Я маю право»; лекції із залученням працівників правоохоронних органів та служби у справах дітей, урок – бесіда з шкільним офіцером поліції «Що робити, коли з мене знущаються».

Години спілкування (Заняття з елементами тренінгу): «Протидія булінгу», «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та його подолання», “Попередження насильства та булінг в закладі позашкільної освіти”, на правову тематику: „Крок до права” (1-4 кл.), „Закон обов`язковий для всіх”(5-8 кл.),«Кримінальна відповідальність неповнолітніх» (9 кл.).

Практичним психологом організовані такі заходи: години психолога «Стоп булінг!», тренінгове заняття з «Зупинимо булінг разом»- практичний психолог

Неохоплених навчанням – на початок року – 1, у І семестрі -0 учнів; у ІІ семестрі – 0 учнів, повернутих до навчання – 1, на кінець року неохоплених навчанням – 0 учнів.

Схильних учнів до вживання алкоголю, тютюнопаління та вживання наркотичних речовин – не виявлено.

Протягом року було подано 4 подань до ССД та ювенальної превенції Дніпровського ВП на батьків, які неналежно виконують батьківські обов’язки (подання №285/02-11від 02.10.2019, №340/02-11 від 26.11.2019, №02-11/05 від 09.01.2020,№02-11/32 від 03.02.2020). У минулому навчальному році – 11 подань.

Учнів, схильних до правопорушень, залучено до позашкільної освіти (80%), а також охоплено гуртковою роботою (90%). До роботи з учнями, схильними до правопорушень, залучалися спеціалісти з таких установ: Служба у справах дітей Дніпровського району, спеціалісти «Клініки Дружня до молоді», шкільні офіцери поліції.

Завдання на наступний навчальний рік: продовжити роботу з громадськими організаціями та державними установами з правового та превентивного виховання, організувати системну роботу з проблемними сім`ями, заповнити вакансію соціального педагога.

Формування здорового способу життя : з метою профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму проводиться місячник «Увага! Діти на дорозі!», тижні пожежної безпеки, тиждень запобігання травматизму.

Класними керівниками проведені години спілкування «Шкідливим звичкам – Ні», «Гігієна школяра», «Моє здоров’я», «Здоровий спосіб життя – основа майбутнього нації». Практичним психологом школи проведено анкетування «Здоровий спосіб життя», тренінг «Здоров`я – це життя» з метою профілактики негативних звичок в учнів школи.

Шкільною медичною сестрою проведено цикл лекцій для учнів 1-9 класів «Обережно гриби», «Профілактика ГРВІ», вчителями української мови написані диктанти з даних тем.

До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом та Дня боротьби з туберкульозом учні школи взяли участь у районному конкурсі буклетів «СНІДу – НІ», онлайн конкурсі стіннівок «Туберкульозу – ні!». Органами учнівського самоврядування був організований конкурс стіннівок: «Твоє життя в твоїх руках», «ВІЛ стосується кожного», «Профілактика шкідливих звичок».

У рамках акції «16 днів проти насильства» учні школи взяли участь у міському конкурсі плакатів «Насиллю-НІ».

Школа тісно співпрацює з клінікою «Дружня до молоді», так для учнів 8-9 класів проведена лекція «Репродуктивне здоров’я підлітків», «Гігієна дівчинки».

Учні школи брали активну участь у міських, районних конкурсах: районному конкурсі міні – агітбригад «Пожежний експрес» – команда 1-Б класу отримала звання «переможці», районному заочному конкурсі «Абетка здоров`я», команда 3-А класу переможці у номінації «Наше здоров`я в наших руках», конкурсі соціального плакату «Ми- проти насилля», міському конкурсі на кращого знавця правил дорожнього руху-2020 року, конкурсі малюнків «Правила дорожнього руху» (1-4 класи), конкурсі стіннівок «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» (5-9класи), команда ЮІР (учні 5 класу) взяла участь у міських змаганнях знавців правил дорожнього ружу «Молоде покоління».

Фізкультурно – спортивне виховання.

Матеріально -технічна забезпеченість складає – 50%. Мережа гуртків з даного напряму: «Волейбол» (2години), «Волейбол» (2 години) для молодшої категорії учнів, карате від позашкільної установи Громадська організація «Федерація контактного карате» та айкідо від позашкільної установи Громадська організація «Дитяча Федерація комбат айкідо»

Загальношкільні заходи: «Веселі старти», туристичні зльоти, спортивні змагання з волейболу, настільного тенісу, спартакіади, День здоров’я, марафони, Олімпійський тиждень.

Школярі беруть активну участь у міській Спартакіаді: футбол «Шкіряний м’яч», легкоатлетичний крос, волейбол, настільний теніс, Олімпійське лелеченя, змагання з шахів та шашок, «Козацькі забави», фізкультурно – оздоровчий фестиваль «Козацький Гарт», міські змагання з морського багатоборства відбірковий тур, ІІІ місце у номінації «Перетягування канату».

Екологічне виховання.

Згідно з річним шкільним планом роботи та з метою формування екологічної свідомості і культури учнівської молоді, залучення їх до практичної природоохоронної діяльності у школі проводиться робота з екологічного виховання.

Результатом трудових акцій та суспільно-корисної роботи було обкопано та підбілено: 90 дерев, 18 кущів, висаджено 100 дерев, 35 кущів, упорядковано 5 клумб, а також висаджено квіти.

У рамках обласної акції «За чисте довкілля Херсонщини» були упорядковані пришкільні ділянки, а також меморіал визволителям Херсона, братська могила біля школи.

У рамках агітаційно-просвітницької роботи було організовано фотоконкурс «Екологічні чудеса Херсонщини», виставка-конкурс малюнків «За чисте довкілля» (забруднення рік, морів, лісів) та способи врятувати навколишнє середовище, конкурс плакатів «Природа- наш дім», конкурс на краще есе «Чистий двір. Чисте місто та чиста ріка починається з кожного», конкурс поробок «Сміттю- друге життя»

Учні школи взяли активну участь у міських, обласних, всеукраїнських конкурсах з екологічного напряму: краща презентація «Чисте місто – здорова людина» тема «Утилізація сміття», конкурсі відеороликів за темою «Сортування сміття у твоїй родині або у твоєму закладі освіти», «Екосумка – стильно, модно, креативно», краще есе «Чистий двір. Чисте місто та чиста ріка починається з кожного» фотоконкурсі «Екологічні чудеса Херсонщини», зональному екологічному конкурсі – грі «Думай локально. Думай глобально», міському етапі Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім», міському етапі обласної акції «Допоможемо зимуючим птахам», міському етапі Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста», міському етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея», обласний конкурс «Альтернативна ялинка», «Галерея кімнатних рослин», команда учнів 5-го класу здобула перемогу (ІІ місце) у міського етапі Всеукраїнського конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства «Юний дослідник» – ІІ місце, взяли участь в обласній природоохоронній акції «Букет замість ялинки», «Еко ялинка»

Класними керівниками були проведені години спілкування: «Екологічний бумеранг», «Чарівний світ навколо нас». «Природа – щедре джерело тепла й добра».

Туристсько-краєзнавча діяльність

З метою вивчення історії рідного краю, формування патріотизму, залучення школярів до систематичних занять пошуковою краєзнавчою роботою у школі організована туристсько-краєзнавча робота. Працює гурток «Юні краєзнавці»(1 година)

Організовуються екскурсії «Історія Херсонської фортеці», до м. Олешки «Чумацька криниця», відвідали базу зеленого туризму «Зелені хутори Таврії». Протягом року учні відвідують культуро-історичні та промислові об’єкти області: обласний краєзнавчий музей, художній музей ім..Шовкуненка та літературний відділ обласного краєзнавчого музею, ЛІСГОСПЗАГ, Херсонський хлібозавод, Херсонський суднобудівний завод.

Організовується робота по залученню учнів до суспільно-корисної праці та робіт зі збереження історичних пам’яток, об’єктів культурної спадщини: пам’ятник біля ЗОШ №21 та Стела.

Під час складання плану виховної роботи класними керівниками планується екскурсії «Мій рідний край», «Стежками рідного селища», вікторини, а також на годинах спілкування учні працюють у зошитах «Херсон – мій рідний дім», рекомендований методичним кабінетом при управлінні освіти. Проводяться такі шкільні заходи: День туризму, календарно – обрядові дійства, пов`язані з традиціями і звичаями українського народу, конкурси, вікторини, бібліотечні уроки.

Школярі беруть активну участь у міських туристських краєзнавчих змаганнях, конкурсах: міські змагання зі спортивного орієнтування І етап, ІІ етап; змагання з техніки пішохідного туризму серед школярів м. Херсона І етап, «Юні екскурсоводи» номінація «Екскурсія – презентація», міський турнір істориків- краєзнавців «Знавці міста Херсона», «Козацькими стежинами», «Літопис Таврійського краю, міський конкурс «Херсонщина пам’ятає…» номінація юні екскурсоводи віртуальних музеїв.

Художньо-естетичне виховання (Ціннісне ставлення до культури та мистецтв).

Усі заходи з художньо- естетичного виховання були сплановані на розвиток творчих здібностей, освоєння цінностей, формування в учнів ціннісного ставлення до світу, здатності сприймати і примножувати художні цінності у царині дозвілля.

Класними керівниками були проведені години спілкування «Краса природи у творах образотворчого мистецтва», «Вчимося етикету», «Мистецькими стежками рідного краю», «Культура поведінки: їдемо до театру, музею, кінотеатру, цирку, на виставку», «Наш край у творах мистецтва» та ін.

У рамках місячника художньо- естетичного виховання були організовані виставки творчих робіт «Малюємо разом…», виставка дитячих малюнків «Допоможемо зимуючим птахи», виставка стіннівок «Зимуючі птахи нашої місцевості», конкурс стіннівок «Залучаємось до прекрасного». У рамках уроку з музичного мистецтва для учнів 1-4 класі були проведені п’ятихвилинки гра –мандрівка «Надзвичайна подорож музичною країною»

До Дня святого Валентина була організована виставка декоративно- вжиткового мистецтва «З любов’ю у серці». Також організовані тематичні виставки: «Дари осені», «Сміттю друге життя», «Новорічна казка», «Альтернативна ялика».

Традиційні шкільні заходи: «Свято весни», Новорічні свята, 8 березня, День вчителя, «Свято Букваря», розважальний захід «Посвята в першокласники», календарно-обрядові свята, відвідування кінотеатрів, Херсонського обласного музично – драматичного академічного театру ім. М. Куліша, Херсонського обласного театру ляльок, Херсонського краєзнавчого музею.

Учні школи взяли участь у таких міських масових заходах з художньо- естетичного виховання: міський конкурс «Космос. Людина. Духовність.» – переможець Куций Артем, учень 7-А класу; обласний конкурс авторів віршованої поезії «Поетичний вернісаж» – ІІ місце, Бутвіловська А., учениця 7-А класу; обласний літературний конкурс «Щоб не трапилось біди – обережним будь завжди!»; міський фестиваль дитячої художньої самодіяльної творчості «Іскри натхнення» у рамках ІІ етапу щорічного обласного огляду – конкурсу художньої творчості «Таврійський барвограй» (лауреати конкурсу хореографічний колектив «Грація»); обласний конкурс новорічних композицій «Альтернативна ялинка»; обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» – ІІ місце, Чала Анастасія, учениця 7-А класу; «Дотик янгола»- І місце, Очеретяна О.; міський конкурс з образотворчого мистецтва «Барви Таврії»; міський конкурс образотворчого мистецтва «Барви рідного міста» – І місце, Бутвіловська А., учениця 7-А класу, І місце, Бєлоусова Д., учениця 7-А класу, І місце, Сєрова Д., учениця 6 класу; обласнийй конкурс дитячого малюнка «Акварелі райдуги» – І місце, Бутвіловська А., учениця 7-А класу; міський етап Всеукраїнського конкурсу «Космічні фантазії» – ІІІ місце, Пономаренко Д., учень 5 класу; обласний конкурс малюнків «Охорона праці»; міський етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея»; І етап міського конкурсу майстрів художнього читання «Мова моя калинова» у номінацій авторсько поезія, І місце, Бутвіловська Анастасія, учениця 7-А, І місце, Дяк Іванна, учениця 6 класу; ІІ етап щорічного обласного конкурсу майстрів художнього читання «Наша земля Україна» Бутвіловська Анастасія -7-А, Дяк Іванна -6 класу; міський конкурс «Херсонщина пам’ятає…» у номінації декламатори; щорічний обласний конкурс майстрів художнього читання «Поетичний камертон Ліни Костенко»; міська виставка – конкурс декоративно- прикладного мистецтва «Творчість. Фантазія. Мистецтво», «Зимова казка»; міський конкурс – виставка Природа рідного краю»- лауреат Жмур Є., учениця 4-Б класу, лауреат Бокій О., учень 3-А класу; відкритий міський конкурс – виставка новорічної іграшки «Зроби собі свято» – І місце Крець Д., учень 3-Б класу; у Третьому Марафоні «Милосердя та Єдності» – переможець Крець Д., учень 3-Б класу; обласний конкурс декоративно – ужиткового мистецтва «Сміється писанка у всій її красі»; міський дитячий фестиваль естрадної пісні «Кришталеві нотки»; фотоконкурс «Екологічні чудеса Херсонщини»; виставка-конкурс малюнків «За чисте довкілля»; конкурс плакатів «Природа – наш дім»; конкурс поробок «Сміттю- друге життя»; «Екосумка – стильно, модно, креативно».

Родинне виховання( Ціннісне ставлення до родини, сім`ї, людей), робота з батьками:

Родинне виховання у школі організовується з метою забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, сімейних реліквій, вивчення родоводу, залучення дітей до народних традицій, рідної мови, звичаїв, обрядів, виховання в них національної свідомості і самосвідомості.

Проводяться «Дні здоров’я» для батьків та учнів 5-9 класів на базі Херсонського Таврійського центру; для учнів 1-4 класів та батьків – спортивні змагання «Веселі старти» у вигляді квесту.

Проводяться родинні свята на базі школи та дитячого кафе «Золотий ключик»: «Посвята в першокласники» 1-А, 1-Б класи, «Новорічна вистава», «Масляна» 1-Б, «Свято весни»2-А, «Ой, хто, хто Миколая любить» 2-Б, «Міжнародний жіночий день» 5 клас.

Організовуються спільні екскурсії з батьками: м. Олешки на базу зеленого туризму «Чумацька криниця» з метою вивчення звичаїв, обрядів, народних традицій, відвідали базу зеленого туризму «Зелені хутори Таврії».

Форми роботи з батьками: батьківські збори, бесіди (колективні, групові, індивідуальні), конференції, диспути, дискусії, перегляд фільмів на педагогічні теми, дні відкритих дверей, відкриті уроки для батьків, клуби для батьків, оформлення куточків для батьків, проведення соціологічних досліджень, сімейні вечори.

Протягом року проводяться загальношкільні батьківські збори (протокол №1 від 11.09.2019, протокол №2 від 13.12.2019). На батьківських зборах обговорюються такі теми: «Виховання дітей у сім`ї», «Правова відповідальність батьків за неналежне виховання дітей», харчування учнів, «Моральний клімат у родині», безпека життєдіяльності учнів тощо. До проведення загальношкільних батьківських зборів залучаються представники ювенальної поліції Дніпровського ВП, Служби у справах дітей, практичний психолог школи. По класам проводяться батьківські педагогічні лекторії відповідно до вікових особливостей учнів. У школі активно працюють шкільний та класні батьківські колективи. На засіданнях батьки з класними керівниками та адміністрацією школи вирішують нагальні проблеми з питань навчання та виховання учнів, організації екскурсій, свят тощо.

Організація позаурочної діяльності (робота гуртків, секцій, клубів, творчих колективів на базі закладу).

З метою розвитку творчих здібностей учнів у закладі організовується гурткова робота.

Навчальним закладом організовано 13 гуртків, з них 3 від позашкільних установ міста, охоплено гуртковою роботою 70 % учнів.

Вивчаючи запит батьків, враховуючи те, що більшість сімей не мають можливості організувати позашкільну освіту для дітей у місті, оскільки це і фінансові витрати, і психологічне навантаження на дитину( після уроків займатися позашкільною освітою) адміністрацією закладу були укладені угоди про співпрацю із позашкільними закладами з метою організації дозвілля учнів за інтересами у позаурочний час.

На базі школи організовані гуртки від позашкільних установ: «Секція карате» (Громадська організація «Федерація контактного карате»), «Секція айкідо» (Громадська організація «Дитяча Федерація комбат айкідо»), гурток «Юні художники» (Херсонський центр позашкільної роботи)

Керівниками шкільних гуртків призначено вчителів-предметників (7), залучено спеціалістів (3). Заняття проводяться в позаурочний час відповідно до графіка роботи гуртків та секцій. Гуртки працюють і у канікулярний час з метою організації змістовного дозвілля школярів.

Протягом 2019-2020 навчального року робота гуртків показала таку результативність:

– гурток «Юні краєзнавці» – керівник Очеретяна Н.О., взяли активну участі в міському конкурсі «Козацькими стежинами», «Літопис Таврійського краю», «Ведун», «Юні екскурсоводи», міський турнір істориків- краєзнавців «Знавці міста Херсона», «Херсонщина пам’ятає…» в номінації екскурсоводи віртуальних музеїв.

– гурток «Тістопластика» в обласному онлайн конкурсі «Таврійський барвограй», «Дотик янгола»- І місце, обласному конкурсі декоративно – ужиткового мистецтва «Сміється писанка у всій її красі»

– гурток «Військово – патріотичний клуб» керівник Сідько А.О. – вихованці гуртка взяли участь у міській військово – конкурсі снайперів; міські змагання з морського багатоборства, а також учні посіли ІІІ місце в номінації «Перетягування канату», стрільба з пневматичної гвинтівки- ІІІ місце, влучний стрілець, конкурс санітарних постів, конкурс знавців історії та туризму, а також у міській дитячо-юнацькій військово- патріотичній грі «Сокіл»(«Джура»), «Рятувальник», «Козацький гарт» -ІІ місце.

– гурток «Абетка безпеки» керівник Сідько А.О.- вихованці гуртка взяли участь у міському конкурсі міні – агітбригад «Пожежний експрес», команда 1-Б класу (переможці), районний заочному конкурсі «Абетка здоров`я», команда 3-А класу переможці у номінації «Наше здоров`я в наших руках», активна участь у конкурсі соціального плакату «Ми- проти насилля», міський конкур на кращого знавця правил дорожнього руху-2020 року, конкурс малюнків «Правила дорожнього руху» (1-4 класи), конкурс стіннівок «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» (5-9 класи), команда ЮІР (учні 5 класу) взяла участь у міських змаганнях знавців правил дорожнього ружу «Молоде покоління».

– гурток «Срібні дзвони» керівник Першанова А.С. – вихованці гуртка стали активними учасниками міського конкурсу «Кришталеві нотки», «Невичерпні криниці» та в обласному онлайн конкурсі «Таврійський барвограй».

– вихованці секції «Волейбол» стали активними учасниками районних та міських змаганнях з волейболу.

– гурток «Початкове технічне моделювання»

керівник Понамаренко Т.В. – вихованці гуртка стали учасниками міських змагань та взяли участь в обласному онлайн конкурсі «Таврійський барвограй».

– хореографічний колектив «Грація», керівник Дьячишина Т.В., брав участь у хореографічному «Таврійське розмаїття» та стали лауреатами конкурсу, взяли участь в обласному онлайн конкурсі «Таврійський барвограй». Вихованці гуртка постійно виступають на шкільних святах, змаганнях.

Науково- технічний напрям:

У навчальному закладі організована робота з науково – технічного напряму відповідно до наказу управління освіти. У 2019 – 2020 навчальному році учні школи взяли участь у таких міських заходах:

– міський етап обласного конкурсу учнівського молоді з користуванням персональним комп’ютером;

– міський етап обласного конкурсу учнівської молоді з WEB – дизайну;

– міський етап Всеукраїнського заочного конкурсу учнівської молоді «Космічні фантазії»;

– міський конкурс «Конструювання та моделювання одягу»;

– міський етап Всеукраїнської виставки – конкурсу робіт вихованців гуртків початкового технічного моделювання;

– ІІ(міський) етап Всеукраїнських відкритих змагань з технічного моделювання серед учнів молодшого шкільного віку;

Організація спільної діяльності з профільними установами та громадськими організаціями:

– Клініка «Дружня до молоді»;

– Служба у справах дітей Дніпровської районної ради;

– Ювенальна превенція ВП; Шкільні офіцери поліції;

– Херсонський обласний благодійний фонд «Мангуст»;

– Антонівська селищна рада;

– Антонівська бібліотечна філія;

– Християнський центр «Велике доручення»;

– ПП «Оса»;

– ТОВ «Данон –Дніпро»;

– Херсонський обласний академічний музично – драматичний театр ім.
М. Куліша;

– Херсонський академічний обласний театр ляльок;

– Херсонська регіональна дирекція «Скіфія»;

– Телерадіокомпанія «ВТВ плюс»; Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гончара;

– Державна служба з надзвичайних ситуацій – пожежно – техногенна безпека.

Співпраця з вищими навчальними закладами:

Херсонський державний педагогічний університет,

Херсонський аграрний університет,

Херсонський національний технічний університет,

Херсонська державна морська академія,

Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну,

Херсонське вище професійне училище ресторанного господарства,

Херсонський кооперативний економіко – правовий коледж.

Висвітлення роботи закладу:

Ведеться шкільний сайт, на якому висвітлюється діяльність навчального закладу. Виданий наказ по школі від 01.10.2019 №193 «Про призначення відповідальних працівників за інформаційне наповненнята оновлення офіційного сайту навчального закладу та отримання електронної пошти», призначений відповідальний за роботу шкільного сайту.